Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jestem po studiach, zapisalam sie zaocznie do zawodowki:/ klęska

Polecane posty

Gość gość

ale bede chociaz miala prace

Gość gość
.

Gość gość
ja powinnam zrobic tak samo ale jakos dziwnie bym sie czula, baba 30 lat z 15 latkami...

Gość gość
a moze jakies kursy? planujesz cos takiego?

Gość gość
nie, co mi dadzą kursy, nie ma pracy albo jest po znajomosci i taka prawda

Gość dns
a do jakiej zawodówki się zapisałaś?

Gość gosc2356
a jakie to byly studia?

Gość gość
humanistyczne oczywiscie:o

Gość Smile:):)
ja jestem po germanistyce i też się nad tym zastanawiam:-/

Gość rach ciach ciach
ja kończe studia i jednoczesnie jestem w szkole medycznej, takim technikum dla doroslych, połowa uczących się ze mną to osoby w trakcie studiów lub pare lat po... Takie realia, żadna porażka :)

Gość gość
a ja myslalam o higienistce stomatologicznej a sama jestem magistrem:o psychologii

Gość gość
ja jestem mgr fizyki.... jakbym mogla cofnac czas poszlabym na kucharke, na pewno mialabym teraz pracę.

Gość dns
a ja skończyłam najpierw zawodówkę, potem technikum handlowe dzienne na podbudowie, a potem studia :) na stałe pracuję od skończenia technikum. Teraz mam fajną pracę i całkiem nie najgorsze zarobki. Ale studia by mi tej pracy nie zagwarantowały. Tylko wcześniejsze szkoły.

Gość gość
teraz tak sie zastanawiam czlowiek był mlody glupi w sumie popychany przez rodzicow robotnikow na studia ze niby lepsza przyszlosc itp i co ? nic zero zawodowki polikwidowane nie ma w sumie gdzie isc no i wzgardzanie prostymi pracami nazywanie ludzi robolami -to bylo bardzo madre lepiej nic robolem niz bezrobotnym glupie to wszystko

Gość gość