Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Darek19Latek

Co ja mam zrobić ze swoim życiem ? Kto coś doradzi

Polecane posty

Gość Darek19Latek

Witam ! Nazywam się Darek i mam 19 lat. Urodziłem się 18 listopada 1993r. Także za pare miechów będę mieć 20 lat. Niestety tak mi się w życiu ułożyło, że poszedłem do LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO w Głogówku. ( woj opolskie ). Zdałem LO. Zdałem maturę. Mam średnie + matura. Niestety w klasie maturalnej stała się krzywda jaką była cięzka choroba ojca. I niestety rodzice nie są w obecnej chwili wstanie wspomóc finansowo żebym poszedł na studia. Pracuję od 7 miesięcy. Wypłatę mam 1600 zł na czysto na rękę co miesiąc. Posiadam: 1. Prawo jazdy kat: A oraz B 2. Uprawnienia na wózek widłowy każdego typu ( operator wózka widłowego ) 3. Uprawnienia na ładowarkę jednonaczyniową klasa III ( operator ładowarki Klasa III o pojemności łyżki do 2.5m^3) Pracuję w firmie u prywaciarza. Moje stanowisko to: Magazynier, Operator Wózka widłowego, Operator ładowarki Jednonaczyniowej i Kierowca. Od 7 miesięcy mam takie stanowisko bo po maturze troszku pare miechów się poobijałem i w końcu poszedłem do pracy. Może to tyle z takich informacji o co mi chodzi: Mam średnie + maturę. Nie chcę do końca mojego życia tak mieć. Jak kiedyś stracę obecną prace i bd szukać nowej nie chcę mówić jaki masz zawód, że nie mam nic, mam średnie. Bardzo mnie to boli, że nie mam zawodu. Ułożyło się jak się ułożyło. Nie piszcie mi tutaj, mogłeś iść do technikum, zawodówka itp bo teraz to już nie ma żadnego przecież znaczenia, bo już jest po fakcie. Jestem po LO mam średnie + matura. [color=lime][b]Chciałbym zrobić sobie jakiś zawód. Nie do śmierci - średnie bez zawodu, po LO Czy jest jakaś szansa, że mnie jakaś szkoła zawodówka, technikum, czy coś zaocznie przyjęło tak abym mógł zrobić sobie zawód ? Czy tylko i wyłącznie tera