Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamosiasamosia

rozszerzanie diety,gotujemy same obiadki i kaszki. Watek wsparcia,zapraszam :)

Polecane posty

Gość mamosiasamosia

Juz niedlugo moj synek zacznie rozszerzac diete. Zawsze bylam zwolenniczka zdrowego jedzenia ale w chwili slabosci kupilam kilka gotowych kaszek i doslownie 3 sloiczki(owocow). Po prostu nie potrafie sie w tym wszystkim odnalezc. Sa tu mamy,ktore same przygotowywaly posilki?podzielmy sie przepisami i radami. Ja jestem kompletnie zielona. Nawet nie wiem jaka konsystencje powinny miec "zupki".ale do tego na pewno dojde metoda prob i bledow. Na poczatek ziemniak,marchewka,dynia i jablko. Czy mam to podawac przez okragly miesiac?czy moge np.zainspirowac sie gotowymi sloiczkami i dorzucic kilka nowosci w niewielkiej ilosci? Gdzie kupujecie wrzywa/owoce?te z marketu wg mnie dla dziecka sie nie nadaja. Mam dostep do niepryskanych,ale np.teraz sezonu na jablka nie ma. A co z dynia?mrozona?a moze jednak podstawowe sloiczki? Czy niemowlakowi moge podac kasze jaglana,ale nie blyskawiczna?po ugotowaniu np.zmiksowac? Niby kasza jaglana jest pozniej ale z holle dostepne sa od 4 msca. Nie chcialabym jednak jej zamawiac a wolalabym ugotowac sama,pry okazji ja z mezem bysmy zjedli;)