Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

JEST MI TAK SMUTNO....CZY MAMA MA PRAWO SIE MNIE WSTYDZIC ???

Polecane posty

Gość gość

Mama ma zjazd absolwentów teraz swojej bylej klasy liceum mama to wyksztalcona kobieta jak na te czasy i to ze pochodzimy ze wsi.. i ona nie chce isc na ten zjazd absolwentów bo mowila do mojej babci ,ze nie ma sie czym pochwalic przed kolegami..bo oni sie chwala tylko swoimi dziećmi..:( tak mi sie smutno zrobilo jak to podsluchalam przypadkiem.. jestem zwykla nauczycielką angielskiego...ale przeciez mogla miec gorsze dziecko....a ja jestem w miare poukladana i ludzie mnie obcy chwalą .. myslicie ze to naprawde wstyd dla mamy ,że jestem nauczycielką a dzieci innych kolegów jej pelnią wysokie stanowiska pewnie itd..:(????

Gość gość
mi matka mówi że śmierdzę i się mnie wstydzi :O

Gość juuujj
Dziwna ta Twoja mama. Moim zdaniem bycie nauczycielką w dzisiejszych czasach to nie lada wyczyn. Jesteś wykształcona, przekazujesz swoją wiedzę, jesteś poukładana - nic do zarzucenia.

Gość gość
JEJ MATKA MA RACJE...bycie nauczycielka dzisiaj to wstyd kiedys to byl prestizowy zawód a teraz kpina.. nie kojarzy sie to ani troche z prestiżem..

Gość gość
Czytam niektórych wypowiedzi a potem boję się wyjść na ulicę, bo zastanawiam się czy akurat na takiego debila nie trafię!!!! Jak można wstydzić się swojego dziecka??? Ok, dobra, jak się jest matką pedofila czy mordercy to jeszcze. Ale wykształconej córki???

Gość gość
Nauczyciel - zawód ciężki, stresujący - jak dla mnie szacun. Prezes firmy??? A co on takiego robi - najczesciej stanowisko odziedziczone, siedzisz podpisujesz papiery i.....zgarniasz kasę. Ot i cały blichtr. Ja tam mam większy szacunek dla ludzik tórzy ciężko pracują (nawet za małe pieniądze) ale realnie niż dla tych którzy myślą że mając kasę za ciężką pracę innych są panami świata.