Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

odchudzając myśli w głowie

Polecane posty

Gość gość

Mam prosbę. Jak jeść ( wzrost 165 cm, 75 kilo wagi, 40 lat) żeby było zdrowo i odchudzająco. Nie znam się kompletennie na tym a czytam tak różne opinie, że zgłupiałam:DNie chcę chudnąć szybko, tylko zdrowo, co jesć o konkretnej porze dnia? Prosze bardzo o jadłospis na jeden dzień:)

Gość gość
jadłospisu Ci nie podam, ale... jak chcesz chudnąć to przedewszystkim musisz jeść często - 6 razy dziennie, tak żeby nauczyć organizm że nie musi odkładać tłuszczu, bo dostanie pożywienie, 6 razy dziennie w małych porcjach, druga rzecz to ******codziennie spacer np pół godziny, albo godzina, ewentualnie jakiś sport, a jeść możesz to co zawsze

Gość gość
Ruszam się sporo- chodzę z kijami i latam z psem, ale nie wiem co kiedy jeść i dlaczego 6 razy? U Gacy jedzą 3 i chudną...no widzisz jaka jestem zielona w temacie :D Zresztą 6 to nie problem...tylko co !

Gość gość
to co zawsze tylko małe porcje, tak żeby starczyło od posiłku do posiłku. dwie kanapki zupke banany frytki marchewki jajecznice Ważne żeby nauczyć organizm regularnego jedzenia o stałych porach, wtedy nie będzie odkładał tłuszczu, no i oczywiście dać mu możliwość spalania tego co jesz i nadmiarów...

Gość gość
5 posiłków o stalych porach Licz kalorie (przy twoich parametrach powinnas jesc 1450 kcal bez ruchu! By chudnac 0.5 kg tygodniowo Wybieraj zdrowe produkty Ruszaj sie ile wlezie Min 2 litry wody dziennie Konsekwencja Schudlam 8 kg w dwa miesiące.

Gość gość
platki owsiane na wodzie na sniadanie. PŁATKI OWSIANE GÓRSKIE EXTRA - mlyny w STOISŁAWIU. Te płatki są najlepsze. Schudniesz migiem ale musisz miec ruch (twój wybór ile)

Gość gość
dzieki za wszystkie wypowiedzi

Gość cbadef