Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czeka mnie dziekanka

Jak mam sobie poradzic na studiach bedac w ciazy?

Polecane posty

Witam. Mam 22 lata i jestem studentka 3 roku farmacji. Okazalo sie, ze jestem w ciazy. Po szoku jaki przeszlismy z chlopakiem postanowilismy wziac sie w garsc i ustalic jakis plan dzialania. Niestety plan ten nie uwzglednia moich studiow:( Sytuacja wyglada nastepujaco: moj chlopak pracuje i mieszka 52km od miasta, w ktorym studiuje wiec o przeprowadzce nie ma mowy, bo tam ma prace i mieszkanie niedrogie. Moi rodzice zas mieszkaja jeszcze dalej. Takze do pomocy nikogo nie bede miala. Jestem skazana na to zeby sie przeprowadzic do chlopaka i tam mieszkac. A co za tym idzie pozegnac sie ze studiami. Teraz tylko problemem jeto to kiedy to zrobie. Moj chlopak uwaza, ze powinnam juz brac dziekanke, a ja uwazam, ze ten rok moge spokojnie zaliczyc jesli lekarz nie bedzie widzial przeciwskazan. Przeciez na dobra sprawe nawet nie bedzie jeszcze brzucha widac wiec co mi zalezy? Ale moj chlopak twierdzi, ze to niebezpieczne bym wlokla sie komunikacja miejska na uczelnie, spedzala na uczelni 10h i sie meczyla, a co najwazniejsze wydawala pieniadze na wynajem pokoju. Ja uwazam, ze zdecydowanie przesadza, a wy co myslicie na ten temat?

nie ma tu dziewczyn ktore studiowaly w ciazy?

Gość gość
mam rozumieć, że studiujesz dziennie tak??

Gość Mora102
Duzo dziewczyn studiuje w ciazy, jezeli nie bedzie zadnych komplikacji to powinnas sprobowac zaliczyc ten rok. tak naprawde po 12- 14 tygodniu wiekszosci kobiet wracaja sily i czuja sie zupelnie tak jak przed ciaza.

Myślę, że Twój plan jest lepszy tzn żeby studiować jak długo sie da i zaliczyć rok :) Oczywiście nie jesteś w stanie przewidzieć jak bęziesz sieczuła w ciąży...ale próbować mozesz i masz duże szanse że wszystko pójdzie po Twojej myśli :)