Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ulotki

Jaka jest Wasza opinia o ludziach którzy roznoszą ulotki?

Polecane posty

Gość ulotki

Dostałam tą pracę niedawno, nawet nie wiem ile bede zarabiała ani nic, ale no wiadomo ciężko z pracą i każdy grosz się liczy.. mam roznosić to do skrzynek w blokach, byłam zaledwie drugi raz,a już spotkałam się z wieloma negatywnymi opiniami:( mieszkańcy nie chcą otwierać drzwi, mówią że nie chca żadnych ulotek, albo ze nie otworzą, nie potrzebują.. no a ja muszę tam zostawić bo jest to kontrolowane.. nie wszyscy tacy są,ale zdarza sie że zadzwonie od góry do dołu do każdego i każdy mówi,że nie otworzy:( bardzo potrzebuję tych pieniędzy ( studiuję dziennie i nie mam możliwości inaczej zarabiać) ale co usłyszę o tym negatywną opinię od mieszkańców to mam dosyć takiego poczucia jak bym była jakimś intruzem czy złodziejem:( a co Wy myślicie na ten temat?

Gość ulotki
wypowie się ktoś?

Gość gość
nooo wrescie cos pozytecznego, mi tez pomozcie, co wychodze z domu na klamce wisi oblesna kartka z pizza, wracam do domu tez ulotka, sciagam ja trzymam w reku specjalnie ide do smietnika by wyrzucic to badziewie

Gość gość
Ja też nikogo nie wpuszczam bo nie chce mi się później tego chłamu ze skrzynki wyrzucać. Przez ostatni tydzień tyle się tego uzbierało że jak otworzyłam skrzynkę to wypadło mi wszystko na ziemię :o Taką masz pracę no ale ja mam prawo zadecydować czy chce żeby ktoś mi jakimiś cholernymi reklamami zapychał moją skrzynkę.

Gość gość
malutka coreczka spi a tu nagle domofon, znajomi wiedza z emaja dzwonic na tel , mam taki numer ze non stop ktos mi przyciska domofon, podbiegam mysle ze cos waznego a tu prosze otworzyc ulotki

Gość gość