Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

CZY RATOWNIK MEDYCZNY TO LEKARZ BLAGAM POWIEDZCIE JAK KTOS WIE

Polecane posty

Gość gość

bo kolega skonczyl studia licencjackie ratownictwo medyczne i chwali sie ciagle ze jest lekarzem i ze tyle samo sie uczyl na studiach co lekarze sie ucza. i ze ciezko sie dostac na takie studia ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BrzydkaOna
taa, ja po kursie udzielania pierwszej pomocy tez jestem lekarzem :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taaa, jasne :D Jest ratownikiem medycznym. Gdyby był lekarzem musiałby skończyć 6 letnie studia, ale ratownicy tak mają, że wyżej s.... wielkie gwiazdy karetki. Teraz na fb wielkie oburzenie, bo jakiś serial medyczny jest na tvp 2, gdzie gwiazdą jest lekarz, a oni są sprowadzeni do roli noszowych i piszą jakieś pisma do telewizji żeby zdjęli serial z anteny :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
serio w tym serialu nie sa oni gwiazdami>>?? z tego co slyszalam to serial jest o ratownikach medycznych i oni sa glownymi bohaterami i w dobrym swietle przedstawieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Śmiesza mnie te wszysstkie medyczne seriale :-D :-D :-D Jednego pacjenta 5 leczy .Jeden pacjent na sali .hehehe ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
żaden lekarz. Karetki pogotowia są obsadzane.. Ratownik medyczny. P. karetki z obsadą lekarza..R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość