Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kalambura13

promowanie sklepu internetowego

Polecane posty

Gość donatta
Promocja w sieci bardzo się sprawdza, zwłaszcza odkąd zaufałam agencji marketingowej Nakatomi. Mają ogromne doświadczenie, także od razu i bez przeszkód zajęli się kampanią reklamową dla mojej firmy. Klienci sami się zgłaszają, także jest dobrze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kola21
Najskuteczniejszą formą reklamy w przypadku sklepu internetowego jest reklama u lidera opinii-blogera. Ogólnie mówiąc nie polecałabym firm/agencji bo to straszni naciągacze na niekoniecznie skuteczne usługi. Osobiście mogę polecić blogera który nie bierze dużo za reklamę a ma zasięgi liczone w setkach tysięcy ludzi. Mam nawet do niego kontakt e-mailowy (dovado123@gmail.com), jak coś można do niego śmiało pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gzank zank
to oddaj wszelkie działania marketingowe dobrej firmie reklamowej. ja polecam coolbrand. my z nimi współpracujemy i są bardzo zadowalające efekty, a z miesiąca na miesiąc przychody coraz wyższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćsfefe3fgg
Projektujemy strony www, sklepy internetowe, tworzymy grafikę, pozycjonujemy strony - Lublin. https://www.artkod.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość janinajonik
Do promowania sklepu to najlepszym wyborem jest reklama Adwords. W drugiej kolejności postawiłabym na pozycjonowanie przez dobrą agencję taką jak FoxStrategy, tutaj można sprawdzić ich ofertę https://foxstrategy.pl/kampanie-google-adwords/ .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość żab789
ale jakich przepraszam innych sposobów, niż net dla promowania sklepu internetowego? to idiotyczne. karteczki to możnaa owszem wkładać ale już do wysyłanych zamóień od kogoś kto ten sklep znalazł i coś kupił. a tak to sto razy internet i tyle. tak jak jest na blogu netgrafu napisane - a raczej firma która się takimi rzeczami zajmuje to się nie myli, skoro ma takie doświadczenie - podstawą jest strona www. bo to nie tylko uwiarygodnienie biznesu ale i właśnie promowanie się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoro jest to e-commerce to warto taki biznes promować na facebooku. Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto będzie zainteresowany kupnem twoich produktów. Poza tym reklamy na fb wyświetlają się ludziom, którzy szukali czegoś podobnego w internecie więc jest duża szansa na to, że trafisz do kogoś kto będzie chciał kupić twój produkt. Polecam taki wpis http://shop7.pl/promocja-sklepu-e-commerce-na-facebooku/ który na pewno pomoże osobą, które chcą reklamować się na fb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moim zdaniem ważne jest skorzystać ze specjalistycznych usług w tym temacie. to daje pewność dobrze wykonanego zadania. Fajnie sprawdziła się firma Coolbrand w moim przypadku, ale wiadomo, że każdy korzysta z tego co ma najbliżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak dla mnie najlepiej korzystać z usług profesjonalistów takich jak coolbrand chociażby. Wtedy wiesz że praca została dobrze wykonana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vigga30
pozycjonowanie to tylko jedna z możliwości. Moim zdaniem pierwsze, na co zwraca uwagę klient podczas dokonywania decyzji o zakupie są zdjęcia produktów, które masz w ofercie. Można zrobić je samemu, wykorzystać te, przesłane przez producenta lub zatrudnić profesjopnalną firmę, która się tym zajmie. I to ostatnie rozwiązanie jest według mnie najlepsze. Zerknij sobie chociażby na realizacje firmy NFStudio. Współpracowałam z nimi jakiś czas temu, fotki rewelka, sprzedaż znacznie wzrosła gdy pojawiły się na stronce, także polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A gadżety dla klientów? to zawsze dobry pomysł na reklamę, ale warto postawić na coś oryginalniejszego niż długopisy. Ostatnio widziałem na http://www.izisport.pl/ takie fajne pokrowce z logiem firmy, i to nie trzeba dużych ilości zamawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Można promować różne rzeczy nawet taki blog podróżniczy, trzeba znaleźć od tego jakichś magików:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zcbm

Promowaniem mojego sklepu zajęła się agencja marketingowa https://e-prom.com.pl/ która promuje mój sklep zwiększając obroty z miesiąca na miesiąc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zarobek

Praca dodatkowa lub stała w internecie 💰💰
Zarobisz ok 1460zł w pierwszym tygodniu pracy na kilku prostych czynnościach!😱😱
Nie czekaj dłużej tylko kliknij w poniższy link
i zapisz się, a zobaczysz jakie to proste!😎😎
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
http://bit.ly/prostyzarobek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak promować sklep internetowy, aby sprzedawał więcej?

Content marketing

Jak sama nazwa wskazuje – content marketing – to komunikacja marketingowa, która prowadzona jest za pomocą treści – tekstów, wideo, audio, infografik, itp. Wiele osób traktuje content marketing jako prowadzenie bloga firmowego i poniekąd mają rację, lecz zapominają, że w marketingu treści chodzi o jej produkcję i dystrybucję, niezależnie od jej formy i miejsca publikacji. Oczywiście ta forma marketingu skupia się głównie na treści pisanej, ale wideo znalazło swoje miejsce i jest coraz częściej wybieraną formą prezentacji treści. Jakie więc założenia spełnia dobrze prowadzony content marketing dla sklepu internetowego?

Treści ekspercie budują zaufanie do Twojej marki – swoim odbiorcom pokazujesz, że znasz się na tym, co sprzedajesz i potencjalni klienci od razu wiedzą, że będą mogli liczyć na fachowe doradztwo i sprawną obsługę klienta – im większe zaufanie, tym większa sprzedaż.

Treści mogą przekonać Twoich potencjalnych klientów do zakupu – jeżeli na blogu firmowym robisz recenzje produktów, sporządzasz porównania produktów z ich odpowiednikami pochodzącymi od konkurencji, czy zwyczajnie pokazujesz i opisujesz jak dany produkt działa i jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z niego, to znacznie zwiększasz szansę na to, że ktoś kupi właśnie u Ciebie.

Treści pisane zwiększą ruch z wyszukiwarek w Twoim sklepie internetowym – Google lubi treść, i lubi, kiedy strona internetowa cyklicznie otrzymuje zastrzyk świeżej treści – dlatego warta prowadzić bloga firmowego, który znajduje się w obszarze domeny sklepu internetowego.

Remarketing i budowanie bazy mailingowej – treść, czy to teksty czy to wideo, sprowadza ruch na Twój sklep internetowy, więc osoby, które go odwiedzą trafią do list remarketingowych, a niektórzy z nich wypełnią formularz i zostawią swojego maila. Budując takie zaplecze będziesz w stanie prowadzić skuteczną komunikację marketingową ze swoimi odbiorcami, aktywizować ich, a tym samym generować sprzedaż.

Social media marketing

Kiedyś mówiło się, że “jak nie ma Cię w Google, to nie istniejesz”, a dziś można śmiało powiedzieć, że jak nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz. Media społecznościowe to dziś nieodzowny element codzienności każdej osoby, która łączy się z Internetem. Niezależnie od tego czy jest to Facebook, Instagram, Snapchat czy Twitter, to odpowiednie dopasowanie komunikacji marketingowej do kanału i do grupu docelowej, która na nim przebywa skutecznie wspomoże budowanie świadomości Twojej marki, a im marka bardziej znana i kojarzona z konkretną działalnością, tym ma większy udział w rynku, a im większy udział w rynku, tym większa sprzedaż w sklepie internetowym.

Ponadto Facebook posiada przystosowany do e-commerce system reklamowy, co pozwala sprzedawcom internetowym prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. Są sklepy internetowe, które swoją sprzedaż opierają tylko na tym kanale dotarcia do swoich klientów i radzą sobie bardzo dobrze.

Influencer marketing

Współpraca marek z influenceremi, to aktualnie najszybciej rozwijająca się gałąź marketingu – z bardzo prostego względu – jest skuteczna. Influencer to osoba, która tworzy treści do Internetu i posiada obszerną bazę odbiorców tych treści, np. obserwatorów na Instagramie czy subskrybentów na YouTube. Jeżeli działalność danego influencera wpisuje się w strategię komunikacji marki Twojego sklepu internetowego, to warto rozważyć współpracę z taką osobą, co pozwoli Ci znacznie zwiększyć swoje zasięgi, ruch w sklepie i tym samym sprzedaż. Jeżeli influencer opowiada o stylu ubierania się, a Ty sprzedajesz takie ubrania, to dotrzesz ze swoimi produktami do odpowiednich osób.

Marketing internetowy to nie tylko Google

Marketing internetowy to nie tylko Google AdWords lecz szereg wielu innych działań i narzędzi, które często mogą wygenerować znacznie większą sprzedaż niż wyszukiwarka – co oczywiście nie znaczy, że należy rezygnować z obecności w wynikach wyszukiwania Google. Dopasuj kanały komunikacji marketingowej do strategii swojego sklepu internetowego i zacznij testować. Jeżeli nie spróbujesz, to się nie przekonasz. Pamiętaj jednak, aby nie traktować powyższych strategii marketingowych jako gazetek reklamowych, lecz jako miejsca, w których możesz prowadzić szczery i wartościowy dialog ze swoją społecznością.

https://proinformatics.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Twoja koleżanka ceni sobie kontakt, to polecam również firmę efectownia.pl która specjalizuje się w optymalizacji stron www i ma wiele innych ofert w tej dziedzinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fenka

Reklama internetowa moim zdaniem będzie odpowiednią formą reklamy. Agencja marketingowa lartweb.pl zajmuje się reklamą w sieci od ponad roku, są profesjonalną firmą. Wiele razy kontaktowałam się z nimi w sprawie reklamy, zawsze byłam zadowolona efektem końcowym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zajmuje się robieniem kampanii na fb i z doświadczenia powiem ze głównie zalezy to od wielu zmiennych, ale przeważne konwersja to 3-5% wszystkich odwiedzających. Moim zdaniem warto jest jednak reklamować sklep w ten sposób z uwagi na to, ze znacznie zwiększa się jego rozpoznawalność. 

Na tej stronie jest poradnik jak otworzyć stronę na facebooku:

https://gizmi.io/pl/blog/jak-zalozyc-strone-na-fb/

I kilka porad dotyczących promowania na początku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ruch o niczym nie świadczy i nie jest problemem ściągnąć go do sklepu. Problemem jest ściągnąć ruch taki który robi nam konwersje.

- jaki jest współczynnik odrzuceń?

- jaki jest % konwersji z UU?

- jaki jest BR

- jaki jest ROI dla poszczególnych kanałów?

Od siebie polecam stronę https://responsywnie.pl/marketing/jak-zmniejszyc-wspolczynnik-odrzucen/ Opisane jest tutaj w jaki sposób zmniejszyć współczynnik odrzuceń dla firmy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz wypromować sklep internetowy? Mnie obsługuje firma Ateneo.pl dobierają odpowiednią platformę reklamową do mając na uwagę konkurencję i target. Specjalizują się w reklamie Google Ads i Facebook Ads. 

Kontakt:
Ateneo
https://ateneo.pl/oferta
biuro@ateneo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×