Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

praca CZY to się opłaca? mama wraca do pracy

Polecane posty

Gość gość

witajcie, Mam pytanko, chodzi mi o opinię, co byście zrobiły na moim miejscu? Otóż od 5 lat byłam w domu z małą przerwą na pracę, wychowałam w tym czasie dwójkę dzieci 5 lat(chodzi do przedszkola) i 2 latka (jeszcze ze mną w domu) wcześniej pracowałam na stanowisku administracyjno-biurowym. W mieście otworzyli żłobek. Ja od pół roku składam CV i nic, ale teraz dostałam propozycję kierownika drogerii. Nie wiem czy skorzystać, jestem po studiach (5 lat plus podyplomówka) Wynagrodzenie najniższa krajowa plus dodatek za kierownictwo. Praca zmianowa. Czy skorzystałybyscie z tej propozycji? Nie wiem co robić

Gość gość
pytanie, jaka masz sytuacje materialna i na ile cie ta praca satysfakcjonuje. jesli potrezbujesz pieniedzy albo to praca twoich marzen, to idz. ja osobiscie bardzo bym nie chciala pracowac na zmiany. poza tym mam niespelna 2 letnie dziecko w domu i nie do konca wyobrazam sobie zostawic takiego malucha na 8h plus dojazdy.

moim zdaniem ważne jest to, że jest to stanowisko kierownicze. Jeśli masz ukończone studia, to niewykluczone, że jakimś doświadczeniem w FMCG mogłabyś potem startować na taki program dla absolwentów po ukończeniu którego (z reguły 2 lata) dostajesz w zarządzanie swój sklep, czyli nie małą drogerię, ale sklep pokroju carrefour, decathlon, czy kaufland.

Gość gość