Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zrozpaczonaga

Dziewczyny POMOCY. Problem z licencjatem na Pedagogice.

Polecane posty

Kończę studia zaoczne i jestem na etapie pisania pracy licencjackiej. Wybrałam temat o Roli i zadaniach logopedy w podstawówkach. Jakie byście wybrały metody, technikę i narzędzia badawcze aby opracować ten temat. Ja mam już mętlik w głowie bo męczę się z tym już od dłuższego czasu a mój promotor nie bardzo jest chętny do pomocy. Zawsze spotkania na jednej nodze i szybki przegląd mych wypocin. Przez dwa seminaria akceptuje mój punkt widzenia, jak jak kretynka piszę o wybranych metodach, technikach i narzędziach a potem znowu nie pasuje i muszę pisać od nowa. Nie rozumie jak można coś akceptować a później powiedzieć człowiekowi że to i tamto jest złe. Proszę pomóżcie bo już nie mam pomysłów. Z góry dziękuję za jakikolwiek odzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
obserwacja? wywiad spersonalizowany? ankieta niekoniecznie, bo kogo zbadasz/ rodziców? swoja droga to troche pozno sie za pisanie zabierasz, jak promotorowi nie pasuje to olej i rob swoje, bo to ty sie bronisz. uzasaddnij swoj wybor metodologii i juz, a nie czekasz na wskazowki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ewentualnie analiza dokumentow i praca monograficzna na przykładzie jednej szkoly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ankieta i wywiad z logopedami ale skad ich tylu wezmiesz , ewentualnie rodzice, ale znów skoro nie masz metodologii opracowanej jeszcze to ja noe wiem jak zdazysz z badaniami a temat trudny pod katem grupy badawczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie od samego początku myślałam o badaniach jakościowych i monografii pedagogicznej, opierałabym się na około 5 różnych szkołach i logopedach (zadaniach logopedy, jak odbywam się diagnoza, w jaki sposób odbywa się terapia, jakich metod stosuje, jakie logopeda zauważa relacje pomiędzy dziećmi z wadami mowy a rówieśnikami, czy takie dzieci spełniają jakieś trudności wychowawcze itp.). I to mój promotor do czasu akceptował ale nie podoba mu się że narzędziem byłby wywiad. A metodologię miałam prawie całą do czasu jej niezaakceptowania przez promotora po którymś seminarium. A co do późnego zabierania się za pisanie to nie ukrywam, że masz trochę racji ale praca na zmiany w dodatku często w warunkach ekstremalnych robi swoje... Nie pracuję w zawodzie niestety co też pewnie ma jakiś tam wpływ. Ale dziękuję Ci za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×