Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pepitka345

Co dalej jeśli efektów brak?

Polecane posty

Gość Pepitka345

Ćwiczę od 3 miesięcy intensywnie (5razy w tygodniu), przez 2miesiące była to skakanka (odpowiednia ilość skoków i rosnąco z każdym dniem), i skalpel chodakowskiej ( wycinek od 8minuty do 31 czyli na nogi i pośladki), teraz od miesiąca ćwiczę z mel b 10minut pośladki, nogi i brzuch. Diety nie mam specjalnej. Wyeliminowałam fast-foody i ograniczyłam słodycze, a teraz co raz częściej chętniej zamieniam je na owoce. Przy wzroście 168 ważę 66 kg moja figura to typowa klepsydra, ale cellulit na udach i pośladkach jest nie do zniesienia, no i na okres letni też niestety baaardzo widoczny :( Pupa w temacie kształtu bardzo się poprawiła, już po kilku ćwiczeniach, brzuch również. Zastanawiam się co robię nie tak że moje uda nie chcą ze mną współpracować i mam wrażenie że cellulit i ich "obwisłość" jest jeszcze większa...W prawdzie ich obwód zmniejszył się o centymetr, ale w kwestii cellulitu bez zmian. Czytam fora i widzę, że u innych to znika, zmniejsza sie, poprawia w około 3 tygodnie...ja walczę 3 miesiąc i powoli opadam z sił bo na udach nie widzę żadnych efektów!!! Czy jest na to jakaś rada?!

Gość gość
Słodycze pewnie ograniczyłaś z wiadra do pół wiaderka, to za mało :P

Gość gość
moze zapisz sie na basen, plywanie i aktywnosc w wodzie podobno zwalcza cellulit

Gość Pepitka345
Pływanie i bieganie niestety odpada a na spędzanie połowy dnia na siłowni nie mam czasu. A co do słodyczy to tak pól tony mi wystarcza dziennie.... :D

Gość gość
wyeliminoj sol to ci sie woda nie bedzie gromadzic. Na cellulit ponoc niezawodny sposob- banki chinskie, poczytaj albo wejdz na yt

Gość gość
wyeliminuj

Gość Pepitka345