Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Złośliwy kolega z pracy.

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką i udało mi się złapać pracę w biurze. Praktycznie cały czas siedzę w małym pomieszczeniu przy komputerze razem z takim facetem około 30lat. Strasznie go nie lubię bo jest dla mnie wredny, utrudnia mi pracę, traktuje mnie jak bym była służącą i to jego spojrzenie. Bardzo mnie rozprasza jak się tak na mnie patrzy. Nie wiem co zrobić.. Nie chcę donosić szefowi bo może być gorzej, on już pracuje tutaj od kilku lat, a ja jestem nowa. Zwolnić się nie mogę bo mogę nie znaleźć szybko dobrej pracy, a muszę sama się utrzymać. Nie wiem co zrobić i nie rozumiem dlaczego on taki jest bo nic mu nie zrobiłam. Nawet specjalnie nie rozmawiamy.

Gość gość
wylaskaj mu pytonga to chłop zmieknie i będzie wszystko git

Gość gość
Liszę na normalne odpowiedzi. :o

Gość gość
Dziwisz mu się? jesteś dla niego zagrożeniem, podobnie jak inni studenci/studentki pracujący za najniższą krajową. On cię nauczy pracy i jego wywalą, a wezma następną studentke byle było taniej

Gość gość
jesteś tania?

Gość gość
laskę zrobię już z 3 dychy - na pizzzę z piwem akurat starczy :)

Gość gość
Ale on jest dla mnie ewidentne wredny! My w pewnym stopniu współpracujemy i nie chcę pogorszyć sytuacji, a on już teraz "zapomina" mi o czymś powiedzieć albo "gubi" moje dokumenty i muszę robić coś od nowa, albo raz mi usunął plik z komputera i oblał kserówki kawą i musiałam robić to od nowa. Pełno takich rzeczy. Boję się, że będzie gorzej. Czemu on taki jest?

Gość gość