Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zmiana adresu zameldowania

Polecane posty

Gość gość

Mam pytanie, będę zmieniać adres zameldowania i zamieszkania, jakie będą potrzebne dokumenty aby zameldować się w nowym miejscu (spółdzielni) i czy w ogóle jakiekolwiek będą potrzebne, może wystarczy, że pójdę z dowodem i się zamelduje? zaznaczam, że nie jestem właścicielem mieszkania, czy z poprzedniego miejsca wymeldują mnie z automatu czy muszę iść do nich osobiście. Wiem, że najłatwiej byłoby wykonać telefon do spółdzielni ale zamiast czekać do poniedziałku, któraś z Was mi pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeżeli nie jesteś właścicielem mieszkania to sama się nie zameldujesz. Z poprzedniego miejsca sami cię wymeldują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dokładnie. Jeśli nie jesteś właścicielem mieszkania to sama się w nim nie zameldujesz. Musisz wybrać się z właścicielem do urzędu miasta/gminy wypełniacie taki druczek i jesteś zameldowana. Tam jest też taka rubryczka odnośnie aktualnego adresu i jak to wypełnisz to automatycznie Cię wymeldują. Radzę wziąć ze sobą od razu zdjęcia do dowodu osobistego ( będziesz musiała wymienić) oszczędzi Ci to latania. W przypadku gdy nie ma właściciela mieszkania ( np nie żyje, a Ty chcesz się zameldować) to składasz wniosek aby zameldowano Cię ''decyzją administracyjną''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
aha i do spółdzielni to idziesz na samym końcu, jak już załatwisz sprawy w urzędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a po co do spółdzielni? przecież spółdzielnia nia ma z zamledowaniem nic wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A wcale nie prawda. Wystarczy Ci akt własności, odcinek z opłacenia podatku za ten rok i dowód odobisty właściciela. :) Wypęłniony druczek z urzędu z podpisem właściciela rzecz jasna. Jak nie wiecie to się nie wypowiadajcie. Tak meldowałam córkę u teściowej, mama u babci tak się meldowała. Więc wiem co mówię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jestem gościem z 08:05 Jest dokładnie tak jak napisałam. Pracowałam wiele lat w urzędzie miasta ds meldunków i sama niedawno przechodziłam przez proces meldowania się. Możesz jak najbardziej być bez właściciela mieszkania, ale i tak potrzebujesz jego podpisu, dowodu i aktu notarialnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie zgodzie się z poprzednimi wpisami, moi rodzice meldowali sie w mieszkaniu wynajmowanym od prywatnego wlasciciela. Wystarczyla umowa najmu ( są na niej dane wlasciciela). Sami wypelnili druki do meldunku, poszli do urzędu miasta i bez problemu zostali zameldowani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do 08:05 - akt notarialny - oryginał czy może być kopia, zgoda właściciela może być na papierze? jest na to jakiś druczek czy trzeba własnoręcznie napisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zresztą , w poniedziałek przejdę się do urzędu miasta i o wszystko zapytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×