Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

pomożcie , doradzcie prosze

Polecane posty

Gość gość

Dnia 11.08 skonczyla mi sie umowa o prace i niestety nie przedluzono mi jej z powodu likfidacji firmy , podejrzewam ze jestem w ciazy lecz u lekarza jeszcze nie bylam bo nie mam ubezpieczenia . Co zrobic ? Pozmozcie

Gość gość
kazda kobieta w ciązy ma darmowy dostęp do słuzby zdrowia,zapewnia jej to konstytucja więc smigaj do lekarza,a jak firma uległa likwidacji to raczej nic nie da sie zrobić

Gość gość
ps. najpierw zrób test

Gość gość
Wiec normalnie moge isc do ginekologa , nie musze rejestrowac sie w urzedzie pracy ?

Gość gość
Test zrobilam wyszly dwie kreski

Gość gość
Kochana, idź na forum gofinu. To forum podatkowe. Tam siedzą fachowcy. Tutaj same dzieciaki albo ludzie, którzy nie posiadają stosownej wiedzy. To forum nie raz i nie dwa uratowało mi dupę, jest cudowne przede wszystkim dlatego, że jest aktywne. Tam jest dużo osób z tzw. "branży" więc nie trzeba długo czekać na merytoryczną odpowiedź.

Gość gość
Dzieki skorzystam

Gość gość