Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy moja mama zachowuje się normalnie powiedzcie obiektywnie

Polecane posty

Gość gość

Studiuję i mieszkam na stałe w innym mieście naszczęście... ale jestem tu w domu całe wakacje (tu też mam pracę przez wakacje) i ciężko mi z nią wytrzymać... Robi mi afery z byle powodu, pfrzykład z dzisiejszego dnia: Mama robiła coś w łazience tzn segregowała jakąs swoją biżuterię, weszłam bo drzwi były otwarte, zapytałam czy może na chwwilę wyjść, a ona ,że to nie ładnie wyganiać kogoś z łazienki , a ja na to ,że co mam sikać przy niej, to spytała czemu jestem arogancka i wyszła trzaskają drzwiami... I tak jest często, jeszcze się czepia jak mam zły humor ( nie wwydzieram sie wtedy na nia ani nic jak ona czasem na mnie bez powodu) tylko poprostu czasem zwyczajnie nie tryskam humorem to ma do mnie już pretensje... Oskarża mnie o wszystko np ,że zainstalowałam program blokujący reklamy w komputerze i ona nie może oglądnąć serialu ,a ten program już był wcześniej... Jak mieszkam sama nikt mi nie mówi kiedy mam co robić, w jakim być humorze itd ,a ze wspollokatorkami jakoś nie mam konflitków...

Gość gość
też tak miałam wyprowadziłam się szybko. Psychicznie i nerwowo moja własna matka mnie niszczyła.

Gość gość
może niszczy psychicznie to za duże słowo, czasem da się z nią normalnie pogadać, ale generalnie mieszkanie z nią na dłuższą metę jest męczące :O albo mówi mi kiedy mam jeść , iść spać itd, ja jej nie słucham bo jestem dorosła, robię po swojemu ,ale ona dalej swoje np nie zjem obiadu bo nie jestem głodna, to ona " zjedz obiad, dlaczego nic nie jesz, popadniesz w jakąs anemie", jakoś mieszkam 3 lata sama na studiach i nie popadłam, żyję itd Fajnie ,że się o mn ie martwi itd ,ale wszystko ma swoje granice, niech ten październik się już zacznie :O

Gość gość