Olunia12321 0 Napisano Wrzesień 19, 2014 Witam :) Dziewczyny, jakiś czas temu otworzyłam sklep internetowy Avon. Jestem po maturze ,zaraz idę na studia i nie miałam głowy aby zamknąc sklep na okres wakacji. WYLEcialo mi z glowy, zupelnie zapomnialam. mam problem z tym sklepem, mianowicie mam wrazenie ze zamowienia same mi sie akceptuja.... Ale do rzeczy. Zamowila u mnie kosmetyki kobieta, w katalogu 12. ale nie bylo mnie w Polsce i w ogole nie robilam zamowienia w tym katalogu ! Dostalam dzis wiadomosci ze rozwaza ona zlozyc na mnie skarge za nie dawanie odpowiedzi o zamowieniu i ze bardzo jej zalezalo na tych kosmetykach. postaram sie z nia jakos porozumiec ale, co mi grozi jezeli taka skarga na mnie zostanie zlozona ? prosze o szybka odpowiedz bo troche sie zdenerwowalam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach