Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Ablabla

Siedziba firmy, miejsce prowadzenia dzialalnosci

Polecane posty

Gość Ablabla

Witam. Planuję ruszyć z własną firmą w przyszłym roku. W zwiazku z tym nasuwa mi się pytanie dotyczące kwestii formalnych. Jestem zameldowany w mieszkaniu teścia na pobyt stały. Mieszkam w domu teścia, zajmujemy z żoną piętro domu. Dla jasności dodam, że jest to inny adres niż adres meldunkowy. Charakter prowadzonej działalności: firma transportowa w ruchu krajowym i międzynarodowym, połączona z usługami kurierskimi miedzynarodowymi, oraz handel towarami importowanymi. Proszę mi wyjaśnić bo pytałem juz w paru miejscach i otrzymuję sprzeczne informacje: 1. Czy potrzebuję umowy użyczenia lokalu w którym jestem zameldowany? 2. Czy potrzebuję umowy użyczenia/wynajmu lokalu w którym bedzie biuro i magazyn przejściowy (pomieszczenie 15mk) ? Może ktoś stał przed podobnym problemem i jest w stanie doradzić co i jak zrobic, a także dodac cos od siebie w kwestiach o ktorych nie pytałem, a być może będą istotne i dobrze było by o nich wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ablabla
Działalność chce zarejestrować na adres meldunkowy, aczkolwiek pod tym adresem nie mieszkam(mieszkam pod drugim adresem, w którym trzymał bym dokumentację firmową i faktycznie prowadził działalność). Co do powierzchni magazynowej(która nota bene bedzie potrzebna) znajduje się ona w miejscu zamieszkania(jest własnością teścia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie ma znaczenia czy masz umowe na lokal czy nie. Nawet nie ma znaczenia czy jestes tam meldowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja w dowodzie nie mam nawet adresu meldunku a działalnosc zarejestrowałam na mieszkanie brata i nikt mi nie kazał pokazywac umowy dzierżawy najmu czy użyczenia. Przy rejestracji firmy jest to zbędne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a co w przypadku gdy urzad skarbowy oczekuje podania miejsca gdzie beda przechowywane dokumenty ? moge podac adres zamieszkania czy zameldowania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak na adres meldunkowy to powinno być ok. Swoją drogą powinieneś raczej zapytać na forum poświęconym prawu a nie babskim plotom. Też chce otworzyć własną firmę ale bardzie mnie nurtuje jak dotrzeć do klienta :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tzn o co pytasz? O reklamę? Proponuję poszukać w necie, strategii marketingowych jest masa. Mąż ma zakład szewski i np. dla niego się b. dobrze spradzają ulotki dostarczane do skrzynek ( www.abc-dc.pl - o tego typu kampanie mi chodzi). Ale dużo zależy jaki profil działalności. Czy produkujesz, czy oferujesz usługi albo handlujesz. Znajdź sobie jakieś porady na ten temat. Guglanie nie boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marinta
Szukam wyposażenia do mojego magazynu. W http://www.log-system.pl/2,regaly-paletowe.html zakupiłam solidne regały. Możecie polecić jakiś sklep w którym kupię sprzęt do magazynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na początku prowadzenie działalności gospodarczej warto pomyśleć nad wynajmem wirtualnego biura od firmy jak http://www.wvo.org.pl/. Oczywiście w dużej mierze wiele zależy od rodzaju usług, ale w wielu przypadkach można na tym zaoszczędzić spore pieniądze na początku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ogólnie warto zainwestować również w dobry sprzęt do firmy, taki jak kontenery i plandeki. Ja zawsze kupuję wszystko u http://pl.dr-thiel.net/ i uważam, że to dobry wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×