Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zalam

Moje życie nie ma sensu

Polecane posty

Gość zalam

Moje życie nie ma sensu. Na jakikolwiek jego aspekt bym nie spojrzała, to jest ono beznadziejne. Mam 27 lat. Jestem sama, bo wyglądam na tyle przeciętnie, żeby nie powiedzieć brzydko, że nikt nie przejawia ochoty mnie poznać. Szukanie dookoła kogoś bliskiego nie daje żadnych rezultatów, a moje konto na portalu randkowym zbiera tylko wiadomości od tych, którzy chcieliby mnie przeleciec, a nie poznać. Dbam o siebie, ubieram się normalnie, ale nie jestem na tyle ciekawa chyba, żeby się mną zainteresować. Jest jeden facet, któremu się podobam, ale z jego strony jest to tylko pociąg fizyczny. Ma narzeczoną i otwarcie mówi, że jej dla mnie nie zostawi. Pracuję na czarno od kilku lat, bo w moim mieście nie potrafię znaleźć sobie normalnej pracy... Nigdy nie zarabiałam wiecej jak 1200 zł, teraz jest to nawet mniej. Moja rodzina to banda wieśniaków :( Mam wrażenie, że w moim domu tylko ja dbam o porządek, a mieszka nas razem 6 osób... Nikogo prócz mnie nie razi brudna muszla klozetowa, żółta wanna czy zapchany odpływ. Podłoga w korytarzu zadeptana błotem to też nie problem dla nikogo. Nie mam siły już po nich wszystkich sprzątać, musiałabym to robić codziennie, ja jedna... A są to sami dorośli ludzie... Nie da się tu ustalić kolejki sprzątania np łazienki czy toalety, bo prócz mnie reszta naprawdę ma na to wyrąbane :( Moja mama kieruje się w życiu zasadą: byle jak, byleby było... I to się tyczy wszystkiego co robi... Chciałabym się wyprowadzić od nich jak najdalej i żyć sama, ale trudno mi tak zabrać wszystko i wyjechać do obcego miasta, gdzie nie mam nawet znajomego. Wynajęcie głupiego pokoju w dużym mieście to cała moja teraźniejsza pensja. A żeby coś wynająć, trzeba już pracę mieć. A ja nie mam żadnych kwalifikacji, jedyni