Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Neorest tabletki na lepszy sen

Polecane posty

Gość gość

Znacie tabletki Neorest na lepszy sen? Lekarz bardzo mi je polecał z uwagi na moją bezsenność i brak energii. Warto je kupić?

Gość dominikaaaaaa123
polecam serdecznie dla osób majacych problemy z zasypianiem!

Gość gość
a gdzie chodzisz do lekarza? Mi mówiła o nich znajoma farmaceutka i polecała. Mam teraz bardzo trudną sytuację bo rozwodzę się z mężem i moje dzieci mają problemy w szkole... Dzięki tym tabletkom mam siłę i chęć do działania! Polecam!!!

Gość gość
bardzo dziękuję firmie, że wyprodukowała taki produkt, który jest w 100% naturalny i który skutecznie działa na moje problemy miałam wielkie trudności z zasypianiem, często bywało tak, że udało mi się zasnąć dopiero nad ranem a jestem nauczycielem i rano zaczynam pracę więc wiecznie byłam zmęczona... to było wykańczające. odkąd biorę Neorest mogę normalnie działać i żyć!

Gość gość
ile tabletek dziennie się przyjmuje? czy to nie jest uzależniające?

Gość gość
gdzie mogę kupić te tabletki? ostatnio mam wiele na głowie i nie mogę się skupić a usłyszałam jak dwie kobiety rozmawiały w autobusie, że Neorest jest świetny na takie stany przemęczenia chyba po prostu jakieś przesilenie mnie dorwało

Gość marcinridek
można na pewno na tej stronie zamówić albo zadzwonić na numer podany na stronie i tam specjaliści opowiedzą o produkcie http://www.neorest.pl/

Gość gość
zamówiłam :) mam nadzieję, że mi pomoże tak jak wam i że to nie jest zwykłe placebo

Gość gość
tabletki sa super :) polecam

Gość gość
polecam!!! w koncu normalnie moge zasnac i spie az do rana bez przebudzania sie. dziekuję:)

Gość gość
Jeśli chodzi o te tabletki to lepszych nie widziałem. Stosowałem już przeróżne leki i nic. wreszcie znalazlem cos dla siebie:)

Gość gość