Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jestem w związku z Hindusem i chcę go przedstawić rodzinie

Polecane posty

Gość gość

Studiuję w Londynie i od kilku miesięcy jestem w związku z facetem, którego rodzice pochodzą z Indii, ale on sam całe życie mieszka w Wielkiej Brytanii i nie wyznaje żadnej religii ani nie uznaje żadnych indyjskich obyczajów. Boję się jednak powiedzieć o tym mojej rodzinie, bo dla nich może to być coś szokującego i nie wiem jak mogłabym ich przygotować do tej rozmowy, a chciałabym, żeby w końcu go poznali. Macie jakieś rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Spokojnie, nie martw się, nawet jeśli miałabym białe dziecko nie chciałbym go wychowywać w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dlaczego sugerujesz, że jestem/mój chłopak jest nierobem? Chyba to trochę nie fair osądzać tak nieznajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
polki to mają ciągoty do zagranicznych nie ważne, że c***a, bije, poniża, zdradza hehe potem będzie płacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wybacz, nie zrozumiałam aluzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bije,poniża,zdradza?? a co to polak zawsze taki święty? też niejeden poniża,a ten hindus może być porządny. Normalnie go przedstaw,w końcu nie macie po 15 lat,masz prawo być z kim chcesz a rodzice sie muszą dostosować do Twojego wyboru :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 1*1
Dnia 18.03.2015 o 00:02, Gość gość napisał: