Gość gość Napisano Lipiec 12, 2016 Bardzo fajne meble biurowe ma w swojej ofercie firma KAMI. Firma działa już na rynku wiele, wiele lat, a za tym stoi olbrzymie doświadczenie. Do tego zespół mają bardzo pomocny, z indywidualnym podejściem do Klienta, w efekcie jesteśmy naprawdę bardzo zadowoleni z mebli, jakie nam polecono do naszego biura. Był to strzał w dziesiątkę - funkcjonalne, solidne i ergonomiczne i świetnie dostosowane do profilu naszej działalności :) Na ich stronie http://kami.pl można zobaczyć, co mają w ofercie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AsSaAs 0 Napisano Lipiec 15, 2016 bardzo duży wybór produktów AGD, RTV, żywność, uroda, sport itp w http://www.opineo.pl/ocen/skleptus-pl#zawartosc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 22, 2016 całkiem fajnym sposobem może być wynajem zamiast kupna, mamy wtedy zagwarantowany ewentualny serwis czy wymianę i nie musimy martwić się o nasz sprzęt, zobacz sama http://condor.biz.pl/wyposazenie-biura-i-wypozyczalnia-kserokopiarek/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 3, 2016 Ja dzierżawię u siebie kserokopiarki od kordes.pl. Naprawdę lepsze to niż zakup nowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość erykoss Napisano Październik 7, 2016 Mnie zona zaciągnęła do agaty poszedłem niechętnie ale jak zobaczyłem kolekcję mebli do mojego biura to wyszedłem z zamówieniem i mam teraz gabinet z prawdziwego zdarzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 10, 2016 No kolekcje maja niekiepskie sam się zastanawiam nad jedną bo już pora wymienić stare meble w biurze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 16, 2016 Jeśli chodzi o meble biurowe, to ja polecam zajrzeć na http://jardmb.com.pl - zwłaszcza właśnie kolekcje gabinetowe mają stylowe i eleganckie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 29, 2016 Ważną kwestią jest też wyposażenie biura w... sprzęt. Komputery, drukarka, skaner itp. Macie to już? Ja zamawiałem zestawy komputerowe składane indywidualnie pod nasze potrzeby w sklepie http://trysja.pl - taki sprzęt ma zdecydowanie większą wydajność! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Listopad 2, 2016 sprzęt biurowy jak kopiarka, fax, czy urządzenie wielofunkcyjne? Jeśli tak to sklep internetowy http://www.mmpartners.eu/ ma chyba najlepszy asortyment Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość seba790 Napisano Listopad 7, 2016 Niedawno otworzyłem drugi oddziała swojej firmy i meble tak jak do pierwszego biura tak i teraz postanowiłem kupić w Meble Hot, cenię sobie ich za tą jakość wykonania i ich jakże ważną dla mnie funkcjonalność. Teraz aby biuro było w pełni juą urządzone zamówiłem narożnik http://meblehot.pl/narozniki-do-salonu/132-naroznik-do-salonu-galaxy.html , który pozwoli na bardziej swobodne rozmowy z klientami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 16, 2016 Jeśli planujesz zrobić jakieś większe biuro z większą liczbą pracowników, polecam te automaty http://kofeinalodz.pl/ . Przydatne są pod każdym kątem, a pracownicy zadowoleni bo mają kawę, przekąski oraz napoje w jednym miejscu, bez konieczności pozostawiania bez opieki swojego stanowiska pracy na dłuższą chwilę niż 5-10 minut ;) Ja u siebie w firmie postawiłam, nie do zastąpienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 27, 2016 Jeżeli chodzi o meble to polecam ci kontaktować się z firmą Logan bo ona słynie własnie z mebli biurowych oraz gabinetowych. Znajdziesz tam dosłownie wszystko. Co do mebli to są bardzo funkcjonalne i estetyczne. Wiem co mówię bo zamawiałem u nich wyposażenie do całego biura :) Jak chcesz wiedzieć więcej to pisz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Marzec 24, 2017 u nas z kolei wyposażenie biura załatwialiśmy w dużej mierze w http://e-intrax.pl/ - mają sporo produktów,jesli chodzi o organizację pracy w biurze, np akcesoria biurowe czy materiały eksploatacyjne. Ale tez komputery, drukarki, tablice interaktywne i pozostałe urządzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 2, 2017 W salonie mam kącik biurowy i tam właśnie mam meble z Agaty - pasują także do wystroju salonu i sa niezwykle ladne . Kolekcja gress się nazywa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kwinka Napisano Czerwiec 3, 2017 Jeśli chodzi o sprzęty elektroniczne to polecam sferis.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pablosG Napisano Czerwiec 19, 2017 Chyba nie czytacie ze zrozumieniem, wpis dotyczył mebli biurowych, nie sprzętów elektronicznych i tym podobnych. Jeśli szukacie sprawdzonej firmy z meblami biurowymi to sprawdźcie Ader Meble. Świetna jakość, dobra cena :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Anna AderMeble 0 Napisano Sierpień 24, 2017 Dzień dobry, reprezentuję wspomnianą przez poprzednika markę ADER meble. Jeśli zależy Państwu na ergonomicznym i funkcjonalnym wyposażeniu miejsca pracy, zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: www.meble-ader.pl. W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do bezpośredniego kontaktu tel. 71 357-13-19 lub mailowego: biuro@meble-ader.pl Pozdrawiam Anna Wojech, Doradca Klienta ADER Meble Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin Gawlik Napisano Wrzesień 14, 2017 Jeżeli mowa o biurze jako miejscu do pracy, to ciekawe oferty można znaleźć na takowej wyszukiwarce https://www.biura.pl Odpowiednio dobrane miejsce do pracy to podstawa każdego biznesu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcin781 0 Napisano Wrzesień 20, 2017 Do biura warto tez zainwestować w porządne oświetlenie, np http://www.lighting.philips.pl/strona-glowna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 25, 2017 Własnie lampy do biura to podstawa! Mąż ostatnio urządzał swój gabinet domowy, meble zamówiliśmy u znajomego stolarza, a oświetlenie z www.mlamp.pl i jedno jak i drugie rozwiązanie bardzo polecam ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 25, 2017 Jeśli by ktoś z Was szukał krzeseł biurowych, to super wybór można znaleźć na http://www.krzeslabiurowe.eu/. Ja właśnie tam wypatrzyłam sobie krzesła do siebie do nowej siedziby firmy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość dawuiddud Napisano Październik 2, 2017 Do mnie kilka dni temu dotarły szafki metalowe ze sklepu Limesto, już złożyłem i wyglądają dobrze, tak jak to było pokazywane na zdjęciach na ich stronie http://limesto.pl. Sklep myślę, że warty uwagi jeśli ktoś szuka mebli bardziej technicznych – socjalnych, medycznych, czy warsztatowych. Ja akurat kupowałem wyposażenie do biura. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość uleczka131a Napisano Październik 5, 2017 Na pewno potrzebne ci będą dobrej marki komputery. Zobacz sobie http://leasinglaptopa.pl/ Leasing komputerów pozwala na spokojne spłacanie rat i na końcu dokonanie wykupu. Nie trzeba od razu wykładać całej gotówki. Jest to bardzo korzystna opcja, bo dopiero urządzasz swoje biuro. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 6, 2017 Jeśli planujesz ulokować swoje biuro w piwnicy to najlepszym rozwiązaniem będzie skupić się na metalowych meblach, a w szczególności na metalowych szafkach, dzięki którym wszelkie dokumenty będą bezpiecznie ulokowane. Bardzo dobrze zrobiłem ufając firmie http://met-pol.pl , dzięki którym nie zawiodłem się na jakości a moje dokumenty są chronione najlepiej jak się tylko da. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość zenulek Napisano Październik 7, 2017 Krzesło, urządzenie wielofunkcyjne i resztę rzeczy zakupiłem na sferis.pl, natomiast meble zamówiłem pod wymiar u Pana Marcina http://www.mbmeble.com/kontakt.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 9, 2017 Jak szukasz kserokopiarek do biura to skontaktuj się z http://smartcopy.eu zajmuja sie zarowno sprzedaża jak i dzierżawa kserokopiarek :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość alamelia343 Napisano Listopad 25, 2017 Uważam, że biuro przede wszystkim powinno być eleganckie i estetycznie urządzone, ale i w miarę przestronne i komfortowe - styl minimalistyczny będzie idealny. Jeśli myślicie o wynajmie biura, szkolenia prowadzone w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl powinny wam pomóc w wyborze - można dowiedzieć się choćby jak najkorzystniej wynająć biuro, czy jak zaplanować jego zmianę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość alinka1 Napisano Grudzień 3, 2017 Warto przejrzeć ofertę sferisu, dużo rzeczy zamawiam u nich do swojego biura jak i domu. https://www.sferis.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 6, 2017 jeśli chodzi o wynajem biura w Warszawie, szczególnie na Ochocie to polecam firmę www.gwiazda.info :))) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Grudzień 20, 2017 Wszystko zależy od tego co dokładnie potrzebujesz do biura, my potrzebowaliśmy kserokopiarki więc zamiast od razu kupować to wynajmujemy od http://smartcopy.eu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach