Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam kolejny powód by zgnoić moją siostrę. Zrobić to czy nie?

Polecane posty

Gość gość

Okazało się, że nie dostała się z odwołania na uniwersytet który był jej pierwszym wyborem (wyniki tak szybko bo to uczelnia zagraniczna) a wszystko przez to, że jedną maturę zdała na za niski wynik. Ja za to osiągam same sukcesy, również studiuję za granicą na prestiżowej uczelni, mam wielu przyjaciół, świetne oceny, jestem zaradna i umiem o siebie zadbać. Moi rodzice bardzo nas kochają ale wiem, że są rozczarowani, że się nie dostała do tej szkoły. Mam taki super kontakt z rodzicami, że wiem, że jeśli tylko odpowiednio ich nastawię to wtedy naprawdę dadzą jej odczuć, że się rozczarowali. A do tego mam ochotę jej dowalić jakimś tekstem, że nie zdała wystarczająco dobrze matury. Z drugiej strony, może nie warto. Chociaż nienawidzę jej i kusi mnie zrobienie jej przykrości.

Gość gość
czubów na tym forum nie brakuje :O🖐️

Gość gość
ja pisze serio. nie lubie mojej siostry.

Gość gość
ale takimi tekstami to udowadniasz ze to z tb, a nie z ta siostra jest cos nie tak...

Gość gość
zrob to

Gość gość
Nie dostała się na jedna uczelnię, dostanie się na druga. Przynajmiej nie będzie musiała ogladać głupiej siostry. Nic ci nie zrobiła, więc morda w kubeł.

Gość gość
a co ci takiego zrobila?

Gość gość
ja tez mojej nienawidze

Gość gość