Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Ostrzegam przed zakupami w sklepie lampek.pl

Polecane posty

Gość gość

Witam! Piszę by ostrzec potencjalnych klientów firmy lampek.pl. 19 lipca bieżącego roku los podkusił mnie do dokonania zakupu żyrandoli w wyżej wymienionej firmie. Po dwóch dniach od złożenia zamówienia, otrzymałam informację, że nie dokonałam wpłaty, co było nieprawdą . Po wysłaniu maila ze skanem potwierdzenia przelewu, firma potwierdziła, że zaksięgowała wpłatę. Po ponad tygodniu od złożenia zamówienia otrzymałam wiadomość, że lamp nie ma w magazynie i czas oczekiwania na nie, z winy dostawcy, może się przedłużyć z 8 od 14 dni. Tydzień później otrzymałam taką wiadomość: „Firma Italux jest obecnie w trakcie przeprowadzki, która się przedłuża. Realizacja zamówień będzie wznowiona dopiero od przyszłego poniedziałku. U państwa lampy będą pod koniec przyszłego tygodnia. Przepraszam za zaistniała sytuację i proszę o wyrozumiałość.” Gdy lampy nie przyszły w obiecanym terminie, wykonałam telefon do sprzedawcy. W rozmowie kategorycznie zażądałam realizacji zamówienia do końca tygodnia lub zwrotu pieniędzy. Po moim telefonie żyrandole nagle się znalazły i dotarły pocztą w paczce, na której nie było ostrzeżenia, że zawiera szkło. Oczekiwanie na lampy trwało ponad miesiąc. Warto też nadmienić, że jedna z lampek była nie od kompletu. Nie miałam już siły wykłócać się o tę lampę, piszę jednak by ostrzec wszystkich przed zakupami w serwisie Lampek.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×