Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

seks w karpetkach

Polecane posty

Gość gość

czy nie wydaje wam się, że jak facet nie ściągnie karpet do seksu to to jest brak szacunku? czy mogę mu to w jakiś dyskretny i delikatny sposób zakomunikować, jakoś nie wyobrażam sobie po prostu wydać komendę "ściągaj to" :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a co to za brak szacunku kretynko?? wam sie juz w d****h poprzewracalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ty mu zdejmij :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
facet w samych skarach to najśmieszniejszy widok na świecie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moze ma taki fetysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A te skarpety to chyba właściwie podkolanówki :/ podciąga je do samych kolan i nosi takie białe z grubej bawełny w czerwone grochy, mówi że babcia mu uszyła :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość dziś [23:39 prawda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Naciągnij mu na uszy, na drugi raz będzie się pilnował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czytałam w jakimś pisemku - nic mądrego, jakieś cosmo, czy coś w tym rodzaju - o eleganckim rozbieraniu, że facet powinien właśnie najpierw zdejmować skarpetki, potem koszulę, potem spodnie, bo w koszuli bez spodnie będzie wyglądał jak BIAŁA DAMA, a w samych skarpetkach w ogóle fatalnie :) Nie zwracałam nigdy na to szczególnej uwagi, ale coś w tym jest :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w samych spodniach - sexxxyyyy ];}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w samych spodniach - sexxxyyyy ];} x no właśnie, właśnie, coś w tym jest, że tak facet wygląda fajnie, a gorzej pozbawiony spodni w samej górze. całe szczęście, że panowie w lato ściągają w gorące dni koszulki, a nie przychodzi im do głowy paradować w majtach i koszulce, hahaha :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Karpety :) bomba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja wyrzucam z łóżka dziadów, co nie wiedzą, jak się zachować i rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
10/10 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czasami ja zostaję w skarpetkach. Zdejmie mi spodnie od piżamy, podciąganie koszulkę a o skarpetkach nawet nie pomyśli :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Karpety sa c*****e w lozku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ciesz się ze nie uzywa ich zamiast kondomow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
może autorce przeszkadza że ich nie zmieniał od kilka dni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pewnie wstydzi się, że ma parchate stopy, ale włochate jak hobbit :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeśli nie założył na niego skarpety to jest OK.NO CHYBA ŻE..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Była taka akcja "Cock in a sock", mężczyźni robili sobie zdjęcia ze skarpetką na fujarce, co miało wspomagać walkę z rakiem. W jaki sposób - nie wiem, ale widok prześmieszny: https://www.google.pl/search?q=cock+in+a+sock&newwindow=1&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIuOut2OfHxwIVClssCh2XnQs3&biw=1366&bih=655

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
leję hahahahaa!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w skarpetkach to się dziw*i posuwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Facet w samych karpetkach to gorzej niż baba w samych japąkach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nigdy nie przykładałam do tego szczególnej uwagi, ale miałam kiedyś faceta, który za nic nie chciał ściągać swoich onuc do seksu, czy spania, może miał jakieś kompleksy na punkcie stóp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jestem kobieta. uprawialam seks w skarpetkach.. bo mam twarde piety.. nie chcialam go nimi charować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
14:23 - a nie możesz sobie zetrzeć pumeksem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×