Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćjikj

kolejny błąd nauczycielki klasa 2

Polecane posty

Gość gośćjikj

Już trzeci raz nauczycielka pokresliła zadania syna choć zadania są dobrze wyliczone . Dwa razy kiwnęłam ręką ale dzisiaj się wkurzyłam . Zwócić jej uwage ? jesli tak to w jaki sposób ?

Gość gość
Sądzę, że nie są dobrze zrobione. MAtko z bożej łaski.....

Gość gość
Dzień dobry, jestem mamą krzysia. Robiłam z synem to zadanie, prosze powiedzieć mi co jest z nim nie tak.

Gość gość
ps. napisz to zadanie zobaczymy.

Gość gośćhlh
gość dziś ps. napisz to zadanie zobaczymy. x co chcesz zobaczyc ? nauczycielke ?> zadałam pytanie , nie musisz sprawdzac mojej wiedzy na poziomie klasy 2

Gość gość
Dzień Dobry! Jestem nauczycielką Krzysia. Krzysiu ma robić sam zadania. Jak robi je sam - zadania są poprawnie wykonane. Jak robi z nim pani - to zawsze wychodzą błędy. Jeśli nie potrafi pani pomóż dziecku - to proszę nie pomagać. Ale jeśli pani chce się podszkolić - proszę przyjść na dodatkowe zajęcia. Dziec***ani chętnie pomogą.

Gość gość
Może nie tyle wynik to sposób rozwiązania jest zły? No właśnie, napisz polecenie i to jak rozwiązałaś i zobaczymy. A jak nie - są internetowe dzienniki lub zeszyty korespondencji,nie możesz napisać?

Gość gość
gość dziś ps. napisz to zadanie zobaczymy. x co chcesz zobaczyc ? nauczycielke ?> zadałam pytanie , nie musisz sprawdzac mojej wiedzy na poziomie klasy 2 x Hmmm wiesz myślę, ze nauczycielka też potrafi rozwiązać zadanie na poziomie klasy drugiej...

Gość gość
Na pewno jest tam błąd, jak chcesz obiektywnej oceny to umieść zadanie a jak nie to nie zawracaj głowy

Gość gość