Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość koko szanell

Życiowe ofermy

Polecane posty

Gość koko szanell

Kto jest dla was życiową ofermą i dlaczego? macie jakieś konkretne przykłady znajomych ludzi czy też ogólne definicje? piszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mój brat nie skoczył żadnej szkoły, machnął sobie dziecko z dziunią lalunią, mieszkają teraz z moimi rodzicami, są praktycznie na ich utrzymaniu, a przy każdej rodzinnej posiadówie inicjują tematy jak to ciężko w Polsce się żyje, jak to nie ma perspektyw dla młodych i zdolnych tylko kolesiostwo i praca po znajomościach - to jest cichy przytyk do mnie i mojego męża, bo oboje pracujemy w przychodni jego taty. Ja jestem pielęgniarką, a mąż laborantem. Brat z bratową to są takie tłuki, że nie rozróżniają kolesiostwa od prawa do zatrudniania dowolnych pracowników we własnej prywatnej firmie. Bratowa ciągle mi się żali, że ja to mam takie perfumy, a takie sukienki, a ona nawet nie marzy o tym, bo ona "pleców"nie ma żeby ją ktoś na takiej posadce jak moja zatrudnił :o No pewnie ze świadectwem gimnazjum to może na pewno krew pobierać i zastrzyki ludziom robić byle tylko miała te słynne "plecy" :o Nie mówie, że mój licencjat z pielęgniarstwa to jest bóg wie co ale ja przynajmniej mam zawód, pracuje i zarabiam na siebie, a ona jak urodziła tak od trzech lat biadoli, natomiast brat jak ma wenę to popracuje dorywczo, a tak to też biadoli :o P.S. Te moje zaebiste markowe ciuchy to wyprzedaże z sieciówek albo używki wymienione z koleżankami oraz pacjentkami :P a perfumy to euphoria CK, którą dostałam na gwiazdkę w zeszłym roku oraz woda toaletowa puma za parę dyszek z rossmanna :P buahhahahahaha Ach! ja i te moje plecy :P Z czystym sumieniem: TAK, brat i bratowa to życiowe ofermy :D

Udostępnij ten post


Link to postu