Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćccccc

inne obowiązki niż wynika z nazwy stanowiska

Polecane posty

Gość gośćccccc

witam. moja praca polega na tym, ze 2 godz sprzątam a pozostale 5 jestem pracownikiem biurowym jesli potrzeba. w umowie jest "sprzątaczka" ogolnie, nie robi mnie to.. tylko sie zastanawiam: jesli bd starac sie o inny prace, jak wpisac w cv ze wykonywalam cos poza zwyklymi obowiazkami sprzataczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
5 godzin pracy w biurze, 2 jako sprzątaczka, więc napisz że pracowałaś na stanowisku pracownik biurowy i sprzątanie jako dodatkowy zakres obowiązków. Jeśli nie wiesz jak pisać cv to zerknij tu http://www.praca.fm/kategoria/cv/ I dodam jeszcze, że jeśli będziesz się starała o nową pracę, to w liście motywacyjnym możesz szerzej opisać, że masz doświadczenie jako pracownik biurowy i znasz doskonale obowiązki jakie są w tym zawodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×