Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Czemu w biurach obsługi klienta nie szanuje sie milych ludzi

Polecane posty

Gość gość

Przetestowałam to na sobie. Kiedy człowiek jest miły, kulturalny oraz chce załatwić problem na infolinii albo stacjonarnie jest olewany. Wszyscy go traktują lekko, przedłużają sprawę. Ale kiedy klient taki zamienia się w osobę pretensjonalna, głośną oraz grozi reklamacjami od razu wszyscy nad nim skaczą oraz sprawa jest załatwiana szybko. Przecież to jedynie uczy ludzi określonych zachowań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×