Gość Anais1692 Napisano Kwiecień 25, 2016 Kochani, chciałabym ostrezc Was przed Whirpoolem i zapytać, czy ktoś z Was miał już podobne doświadczenia? Pod koniec grudnia kupiliśmy nową lodówkę Whirpool za gotówkę. PO kilkunastu dniach przestała całkowicie działać, po kilku tygodniach uznali reklamację i mieli wymienić sprzet. Do tej pory - 4 miesiące!!! - nie dostarczyli nowej lodówki. Nie ma z nimi kontaktu, tylko na infolinię, gdzie nikt nic nie wie lub mailowo - wysyłają za każdym razem tę samą formułkę - że im przykro i dostarczą, jak tylko będą mieli sprzęt w magazynie. Aha, mówią jeszcze, że w gwarancji nie ma okreslonego terminu, w którym muszą to zrobić, więc czekaj tatka latka. Ręce opadają. Nie kupujcie Whirpoola! Ich gwarancje to mina i śmiech na sali! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 16, 2016 Taaaak! Mam takie same doświdczenia, koszmar!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mad90 0 Napisano Lipiec 17, 2016 ja kiedyś miałam pralkęwhirpoola i też ją reklamowałam tylko przez sferis bo tam kupowałam i bez problemu terminwo mi naprawili i pozniej już działała. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hapek Napisano Lipiec 19, 2016 to chyba faktycznie ma też znaczenie przez jaki sklep kupujesz, mi też się zdarzyło reklamować sprzęt przez sferis, zajęło im wszystko trochę ponad tydzień. Podejrzewam, że to kwestia podejścia do klienta, w tych mniejszych zależy im na każdym, tak żeby wrócił. Może spróbuj się ubiegać o zwrot kasy a nie wymianę? na pewno są jakieś prawne możliwości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach