Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

paula56473

ciąża?? w oczekiwaniu na testowanie !

Polecane posty

Cześć kobietki ! Jestem tu nowicjuszką ( mozna tak powiedzieć hehe ) . Mam do was pytanie które ostatnio cały czas mnie nurtuje ! Podejrzewam że jestem w ciąży ( dodam że staramy się z mężem o dzidizusia już od stycznia , mamy po 24 lata a moje cykle trwają 32 / 33 dni ) . Co miesiąc ta sama nerwówka czy w końcu się nam udało ale jak tylko zrobię test to na drugi dzień dostaję @ , menda jedna w konia mnie robi :/ W tym cyklu miesiączkę miałam 17 kwietnia , kochaliśmy się w dni okołoowulacyjne tzn w czasie gdy tego sluzu miałam baaardzo dużo . Kilka dni po owulacji zaczęły mnie boleć piersi aż do dzisiaj ale to nic bardzo nowego bo czasami już na tydzień przed miesiączką mnie bolały ale jest kilka zachowań mojego organizmu które mnie zastanawiają , natomiast koło 18 dc bolał mnie lewy jajnik ( nie mocno ale pobolewał , takie dziwne uczucie ciągnięcia ? ) ,20 dc zaobserwowałam takie bóle jakbym już miała dostać @ , było dużo mlecznobiałej takiej wilgotnej wydzieliny z pochwy , piersi bolały niemiłosiernie i własnie tego dnia odnotowałam spadek temp / uderzenia gorąca . Brzuszek i plecy jak na miesiączkę bolał jakieś 2 dni , potem tak raz trochę bolał , raz nie ale piersi dalej są takie nabrzmiałe , bardzo tkliwe , śluz wciąż mlecznobiały i uczucie wilgoci . Ciągle chodzę do toalety bo mam wrażenie że dostane miesiączkę . Dodam że nie mam ochoty na kawę już od jakiś 2 tygodni ( tak mniej więcej ) mogłabym wgl jej nie pić , papierosy wymieniłam na epapierosa bo mi śmierdziały i mnie po nich mdliło więc to jakaś anomalia jest . Pamiętacie kobietki wasze pierwsze objawy ciąży jakie zaobserwowałyście ? Czy któraś z was może miała podobnie i wie dlaczego mój organizm zachowuje się w taki sposób ? Pozdrawiam was serdecznie