Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

MizantropiaOdraza1994

Gram sobie w Cywilizacje 5 z wszystkimi dodatkami a wy pewnie nie umiecie

Polecane posty

Gość gość
ZE wszystkimi dodatkami, jeśli już. :P Ja też gram w Civ5, to jedyna gra od lat, która mnie wciągnęła. Ostatnio tak się jarałam Mortal Kombat w wieku 11 lat. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mój dziadek lubi gry, bo z powodu problemów z chodzeniem nie ma nic lepszego do roboty, a nie najgorszy wzrok. Poza ty starsze osoby też się zabawiają, podobno aktor K. Kaczor, znany jako "Jan Serce"albo Kuraś z serialu "Polskie drogi", mnie się od czasu Wiedźmina nie zdarza. Nie traktuje poważnie twoich prowokacji, chcesz graj sobie, masz czas, twoja sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Te, elficki, uważaj sobie, ona pewnie liczy, że przejmiesz się jej uwagami i palniesz se w łeb. Tylko przedtem coś nagraj, będziesz sławny, a ona nie :-) :-) :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja kocham gre Might And Magic VII: For blood and honour, moj kuzyn to kiedys kupil na allegro, pamietam jak gral, potem mi pozyczyl. Piekna gra, super muzyka, gra z lat 90, ale jest bombowa, w arcomage to bym sobie do tej pory kvrwa pogral.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawa wiele kosztuje, mowie tutaj o psychicznych udrekach. Dzisiaj sie bylem spotkac z gitarzysta, wszystko super, usiadlem za zestawem, zaczelismy grac i jak skonczylismy to poczulem, ze bylem w innym w swiecie, w statku kosmicznym, powrot do reality, dostalem depresji, bo perkusja na ktorej gram mnie nie jara. Nie mowie o zestawie, mowie o talerzach i werblu byc moze, gdzie ja bylem przez ostatnie 10 lat :

Udostępnij ten post


Link to postu