Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Doradźcie coś, wpakowałam się w bagno, nie chce mi się żyć

Polecane posty

Gość gość

Sama nie wierzę, że wpakowałam sie w takie bagno. Jeszcze rok temu jakby mi ktoś powiedział co będzie za rok to bym się postukała w czoło. Wiem, że postąpiłam okropnie, że jestem niemoralna etc. Wiem, że będą tu osoby, które po mnie pojada - naprawdę, ja to wszystko wiem, sama mam wyrzuty sumienia z powodu tego co się stało. Opiszę jak najkrócej moją sytuację: mam 20-kilka lat, studiuję i pracuję, mieszkam w domu u rodziców. Mam siostrę starszą o 6 lat, która ma męża i 4 letnie dziecko. Sprawa wygląda tak, że miałam romans z moim szwagrem (to trwało kilka tygodni). Nie chcę się usprawiedliwiać bo wiem, że nic mnie nie usprawiedliwia, opiszę tylko jak zaczął się ten romans. Otóż siostra z mężem mieszkali wiele lat u rodziców a potem zaczęli się budować obok nich. Moi rodzice nigdy nie przepadali za M. Zawsze było, że to studencik, humanista, że żaden z niego facet i inne tego typu uwagi. Non stop leciały jakieś żarty, że nie potrafi nic zrobić koło domu ani na budowie. Prawda jest taka, że M ma dobrą pracę i nie musi nic robić na budowie bo zatrudnia ekipę. Ma swoją firmę ale w mojej rodzinie jak ktoś pracuje umysłowo to już nie nadaje się do niczego (taka mentalność, ja też się nasłuchałam, że głupie studia wybrałam itd). No i po pewnym czasie moja siostra zamiast go bronić to zaczęła się dołączać do mojej mamy w tych docinkach, to bylo po tym jak urodziła dziecko. M coraz więcej spędzał czasu w pracy i widać było, że jest na skraju wytrzymałości . Żałował, że zaczęli się budować koło rodziców ale budowa już była zaawansowana. Zawsze jakoś tak było, że trzymaliśmy sztamę i ja jako jedyna z rodziny okazywałam mu szacunek bo facet jest naprawdę rozgarnięty i chyba on to wziął za coś inn