Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

miałam wszystko, zostałam z niczym

Polecane posty

Gość gość

miałam narzeczonego, psa, wyprowadziłam się na "swoje". myślałam, że mimo kryzysu, znalazłam szczęście. związek się skończył, skończyła się i dobra passa. przeprowadzka z powrotem do rodziców, pies mimo, że mój został oddany do byłego. u rodziców nie mam warunków, do kolejnego. na swoje mnie nie stać, mimo że pracuję i studiuję jednocześnie. były niesamowicie mnie skrzywdził. zakrywa się moimi awanturami. aniołem nie byłam, ale prawda jest taka, że: zdradził mnie, wykopał mnie z domu, dostał pod opiekę naszego psa. nienawidzę i kocham jednocześnie. nienawidzę siebie za to, że wciąż łudzę się na jego powrót. schudłam, byłam go prosić o powrót. miałam mu dać czas, jednak ciągle przekłada spotkanie. mamy się jutro spotkać, ale nie przyjdę. mimo mojej miłosci do niego, zaczyna do mnie docierać jakim popychadłem się stałam po rozstaniu. teraz to on rozkłada karty i ma uciechę z tego, że się kajam. pieprzę to. od wczoraj się z nim nie kontaktuję. jeśli będzie chciał, sam wróci. tylko czy ja już wtedy będę pragnęła tego samego...? takie rzeczy w imię "miłości"? o nie... był dobry dla mnie w związku, racja. ale nie dorósł do ślubu, do tego co sam zapoczątkował. nie wiem tylko co począć z psem. oboje go kochamy. opisywałam swoj problem tu ostatnio, jeszcze gdy emocje we mnie siedziały. zostałam wtedy zmieszana z błotem, że głupia jestem- zamiast skupiać się na sobie i na związku, zastanawiam się co z psem. fakt, nie jest to dziecko. nie chcę jednakże, by to on w 100% się nim opiekował. wiecie jaki on znalazł "złoty środek"? powinnam przychodzić do niego w "odwiedziny" do psiaka i mu nie będzie absolutnie przeszkadzała moja obecność. chyba go porąbało... x ten problem może się dla was wszystkich wydać idiotyczny. co z