Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Gdy Ona spotyka się z innym ...

Polecane posty

Gość gość

Doradźcie co mam zrobić w sytuacji, kiedy spotykam się z dziewczyną ale nie jesteśmy parą (lecz jesteśmy bardzo blisko, jak para), a ona spotyka się z innym. Zapytać ją o to? czy wgl wypada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze jest na etapie że sama szuka , poznaje zastanawia sie który jest dla niej odpowiedni. A flirtuje z Tobą otwarcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, flirtuje ;) Nie wiem czy Ona chce się mną zabawić czy co? Denerwuje mnie to, że dziewczyna spotyka się z kilkoma, skoro mnie łączy z Nią silna więź emovjonalna i wgl nie rozumiem i nie wiem co robić :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ty lobuzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"Kto pyta nie błądzi"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
łobuz łobuz łobuz łobuz łobuz łobuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Eej, nie róbcie sobie jaj, pomóżcie coś, to ważne dla mnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ty sobie robisz jaja ! ale od kiedy to kto to wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie powinna z Tobą flirtować kiedy spotyka się z innym. Najlepiej spytaj ją czy są razem , masz prawo wiedzieć na czym stoisz niech nie myśli że moze robić Cie w h u j a :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No właśnie tego nie lubię, a znając życie powie że to tylko jej kolega albo inny znany tekst. Nie chciałbym niczego zepsuć, tylko nie chcę też, aby Ona coś popsuła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znajać zycie ja już bym wiedziała wszystko na temat tego kolesia :D szukałabym na necie każdej info o nim a najszybciej śledziła posty jego i zdj na fb czy niekomentuje z buźkami i serduszkami :D i już by miała u mnie pozamiatane jak by mi cos nie pasowało hihi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
poprostu zapytaj sie czy kogos szuka i czy jet w zwiazku pytaj, nie pozostawiaj domyslow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dzięki za porady ;) Jednak myślę, że to pytanie o to, czy kogoś szuka mogłoby mnie zdemaskować. Jeszcze pomyśli, że się narzucam albo co innego :P Chcę zostawić trochę tajemnicy wokół siebie, niech i Ona mnie odkrywa. Dziewczyny, a Wy lubicie jak chłopak jest trochę wyzwaniem? Czy jak od początku pokazuje, że mu na Was zależy i tylko on ma inicjatywę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Polskie królewny z drewna to lubią, jak nie muszą nic robić, bo jak muszą, to cierpią i korona im z głowy spada. A co do autora - nie bądź jak zapasowy piesek, miej godność i się szanuj. Podziękuj dziwnej pani i poszukaj fajnej dziewczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie wiem jak inne, ja wolę wiedzieć od razu na czym stoję. Zabawa w kotka i myszkę jest dobra jak się ma po 16 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×