Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co sadzicie o facetach którzy nie uprawiają zadnego sportu

Polecane posty

Gość gość

Dla mnie to jakieś leszcze

Gość 539
Jestem po technikum. W życiu nie uprawiałem sportu. Nie wliczam jakichś pierdół dla relaksu, jak popykanie w kosza, dla rozluźnienia, czego od lat nie robiłem, bo teraz nie mam czasu. Kondycję można utrzymać łażąc po mieście. A w technikum na praktykach łapę wyrabia się że hej. Ale i tak wolę rysować (łysy z Miami Ink mientki nie jest) i zajmować się kompami. Jak nie wyciągniesz w martwym ciągu jak Hugh Jackman, to co się mądrujesz? Ja się nie byczę. I nie robiłbym tego nawet gdybym pociskał jak Hugh.

Gość 539
I co to za spanie o tej porze? Wstajesz i pocinasz jak Dwayne "The Rock" Johnson.

Gość 539
Ale widzisz sprawa jest taka. Że życie w stylu zastaw się a postaw się to głupia rzecz. A w sporcie jeszcze głupsza, bo stawką jest zdrowie, a bywa że i życie. The Rock przesadzał i dostał przepuklinę. Jest okej, ale w tym rzecz. Nie o wyczyn chodzi, tylko o właściwe jedzenie i jego częstotliwość. Przy czym z białkiem nie można przesadzać, bo organizm nie lubi. Trzustkę łatwo skopać. Pierwszy objaw? Zmiana włosów na bardziej szczeciniaste. Trzeba dbać o równowagę, a nie sięprężyć. To tyle ode mnie.

Gość 539
@Piotrek121212 Okej, tylko nie szalej, szkoda zdrowia. Acz ćwiczyć warto. Poza tym za dużo przesiadujesz na kafe, by uwierzyć że akurat sport jest dla ciebie najważniejszy. Parę innych rzeczy pewnie dałoby się wskazać patrząc po samych postach, również tych nierozumianych.

Gość gość
539 A co Ty masz za problem z ćwiczącymi facetami? Nikt bez sterydów się nie nakoksi nie wiadomo jak, ale mnóstwo facetów ćwiczy po to by mieć kondycję i być sprawnym. I nie, samym łażeniem nie zyskasz tego co zyskujesz trenując.

Gość 539