Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co sądzicie o takim facecie?

Polecane posty

Gość gość

To mój kolega. Ma 28 lat. Jeszcze studiuje dziennie jeden kierunek. Nigdy nie pracował. Mieszka z rodzicami i rodzice go utrzymują. Ma taki pogląd że kobieta w domu wszystko powinna robic i on np nigdy nie gotował ani nie sprzatał w domu chyba ze swoje biurko. Na razie nie szuka dziewczyny bo chce sie do 30 wyszalec w klubach i nigdy nie był w zwiazku. Był tylko na jednorazowych przygodach. Chce miec dziecko i powiedzial ze po 30 bedzie szukał wartosciowej i pieknej żony. Co o nim sądzicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sam pewnie jest bezwartościowym człowiekiem tj. ma nałogi. Ja mam 26 lat i kończę już studia magisterskie, a i dla mnie wydaje się, że studiuję już bardzo długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie ma nałogów. Nie pije i nie pali. Studia długo robi bo miał kilka razy powtarzanie a studiuje kierunek taki zwykly typu zarządzanie czy inne. Najlepsze jest to ze on mysli ze po studiach bedzie zarabiał minimum 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Znaczy jeśli mam wytłumaczyć to ja jestem sporo kreatywniejszy od niego - nigdy nie byłem na imprezie mam 26 lat i kończę studia, nieraz coś ugotowałem. Jestem straight edge - według mnie to super rzadkość w Polsce. Nigdy w życiu nie spróbowałem ani tytoniu ani żadnych narkotyków. Ani razu się też nie upiłem, choć próbowałem alkoholu od 9 roku życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość powracający
Ups przepraszam, źle go oceniłem, przynajmniej w tej kwestii. Jednak za dużo chłopak wymaga. Teraz prawie co drugi jego rówieśnik będzie mia wyższe.

Udostępnij ten post


Link to postu