Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Oliwia567845

Nie ma możliwości wycofania paragonu?

Polecane posty

Gość Oliwia567845

Chciałam kupić w sklepie (cukiernia połączona z piekarnią) 3 bochenki chleba, prosiłam by były pakowane w połówkach (po połówce chleba w każdym woreczku). Niestety ekspedientka źle mnie zrozumiała i nabiła mi na kasę 6 bochenków. Gdy wyjaśniłam nieporozumienie razem z drugą sprzedawczynią zaczęła się upierać, że nie może wycofać paragonu, nie ma takiej możliwości i muszę zapłacić za pełne sześć sztuk, wmawiała mi, że tyle właśnie chciałam. Poprosiłam o wycofanie 3 sztuk, ale stwierdziła że się nie da, bo codziennie rozliczają się na wieczór z utargu i nie ma takiej możliwości. Dodam, że dyskusja była nim zapłaciłam, więc jeszcze nic nie miały w kasie, ale paragon został "nabity". Wzięłam te chleby bo były to zakupy nie dla mnie i musiałam je zrobić w określonym miejscu (nadprogramową część wzięłam dla siebie). Zastanawiam się - czy naprawdę nie ma możliwości wycofania paragonu? W końcu mogłaby się zdarzyć sytuacja, że ktoś w momencie nabicia paragonu się rozmyślił i wyszedł zostawiając towar i nie zapłaciwszy (szczerze mówiąc ja miałam ochotę tak zrobić i gdyby nie to, że musiałam zrobić zakupy w określonym miejscu to bym tak zrobiła). Niestety Pani upierała się, że to ja się pomyliłam i że "nie żadnej możliwości wycofania paragonu" wobec tego muszę zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Oczywiście,że jest! Jeśli jeszcze nie zapłaciłas,to taki towar można usunąć,jeśli już było zapłacone,można zrobić zwrot i usunąć dany towar i zwrócić pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliwia987463
Dziękuję, a taki zwrot jest trudny czy szczególnie pracochłonny? Bo Panie wyraźnie się upierały (obsługująca mnie i druga sprzedawczyni), że nie ma takiej możliwości. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w tym sklepie nie ma opcji "płatność kartą".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie ma znaczenia jak płaciłam.U mnie w sklepie a pracuję w średnim markecie,jeśli się chce coś skasować w trakcie zakupów,trzeba zadzwonić po kierownika,żeby skasował dany towar.Jesli chcesz coś skasować po zapłacie,trzeba podejść na informacje,dać paragon,sprzedawca zrobi w komputerze zwrot,odda pieniądze i tyle,trwa to może z trzy minuty.Wydaje mi się,że trafiłaś na wredne baby,swoją drogą mogłaś być bardziej asertywna,ale rozumiem,że nie wiedziałaś dokładnie co ci się należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×