Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chodzę do lekarza prywatnie ale nie wiem czy jest sens poradźcie

Polecane posty

Gość gość

Jestem w 10 tyg chodzę do lekarza prywatnie place 120 zł usg w tym gabinecie jest fatalne gin nawet mi na nim nie robiła tylko wysłała do luxmedu. Ostatnio byłam tydzień temu i w środę umówiłam się z nią na nfz trochę kręciła nosem ze ma dużo pacjentek no ale mnie dopisze. I tak jaki jest sens godzić do niej prywatnie? Myślę że żaden? Na nfz pewnie nie będzie chciała mnie przyjąć tylko jak na zapisy to za 2 miesiące. Teraz idę do niej 28.10 bo kończy mi się 30 tego zwolnienie. Czy na wizycie powiedzieć jej ze chciałabym się z nią spotykać na nfz?

Gość gość
Wgl się wkurzyłam bo jak byłam w szpitalu to nawet do mnie nie przyszła.

Gość gość
Jeśli nie jesteś zadowolona z lekarki to ją zmień. Prywatnie lekarze nie zawsze niestety są bardziej kompetentni i nie zawsze bardziej się przykładają do pracy.

Gość gość
A po co miała przychodzić do ciebie w szpitalu ? Myślisz że jesteś jej jedyna pacjentka ?

Gość gość
18 18 6 lat temu chodziłam donlekarza prywatnie 150 zł ale jak byłam w szpitalu zawsze do mnie przyszedł. Ale teraz chciałam zaoszczędzić

Gość gość
18.18 W punkt! Czy ty autorko uważasz, że za sto złotych raz na miesiąc masz lekarkę na wyłączność??? Z jakiej paki miała do ciebie przychodzić do szpitala (nawet jeśli w nim pracuje)? Ludzie, lekarze też mają swoje sprawy rodziny, a wy oczekujecie, że będą koło was skakać jak wokół królowej Anglii tylko dlatego, że wizyta prywatna.

Gość gość
Co wy takie dziwne jesteście? Ja chodziłam na NFZ do lekarza i zawsze do mnie zaglądał w szpitalu. Co w tym takiego?

Gość gość