Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
mbc

Firma Adform otrzymała prestiżową akredytację od Rady Oceny Mediów

Polecane posty

Rada Oceny Mediów (Media Rating Council) uznała firmę Adform – jedną z wiodących na świecie niezależnych platform reklamowych, za spełniającą standardy MRC w zakresie obsługiwania i wyświetlania reklam. Spółka otrzymała od Rady Oceny Mediów akredytację dla systemu Adform’s Advertiser Edge™, który umożliwia pomiary wyświetlania reklam zarówno na komputerach jak i urządzeniach oraz w aplikacjach mobilnych. Świadczenie usług pomiarowych, za które Adform otrzymał akredytację MRC, wymaga ujawnienia klientom wszystkich aspektów metodologicznych tych usług; zgodności z Minimalnymi Standardami Oceny Badań Mediów MRC, a także z innymi obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi pomiarów w branży. Akredytowane firmy przechodzą także specjalistyczny audyt MRC. Adform’s Advertiser Edge™ stanowi jedyny w branży kompletny i zintegrowany pakiet Ad serwera, DSP i DMP. Pomiary akredytowane przez MRC stanowią fundament zaufania i przejrzystości, wywołując również efekt synergii z innymi elementami oferty Adform. Dane pomagają wewnętrznie identyfikować nielegalny ruch oraz optymalizować zakup powierzchni w DSP Adform. Jest to korzystne dla klientów używających pojedynczych produktów, ale wielokrotnie podnosi wartość dodaną dla tych, którzy stosują pełen pakiet Adform. Efektem jest zwiększona wydajność i zasięg dzięki synergii danych pomiędzy poszczególnymi elementami platformy zakupowej Adform. – Cieszymy się, że po długim audycie przeprowadzonym w całej organizacji otrzymaliśmy prestiżową akredytację MRC i oferujemy akredytowane dane na naszym Ad serwerze, DSP i DMP – powiedział Gustav Mellentin, prezes Adform – Uznanie tego wiodącego organu ustanawiającego normy branżowe jest ważnym wyróżnieniem mającym znaczenie dla naszej globalnej ekspansji i potwierdza przynależność Adform do najlepszych technologii pomiarowych na świecie. Uzyskana od MRC akredytacja stanowi niepodważalny dowód, że produkty i usługi Adform korzystają z danych najwyższej jakości. – Gratulujemy Adform uzyskania akredytacji MRC – powiedział podczas wydarzenia w Kopenhadze George W. Ivie, Dyrektor Zarządzający i Dyrektor Generalny MRC. – Fakt, że Adform sprostał rygorystycznym wymogom MRC niezbędnym do uzyskania akredytacji, stawia Adform wśród wybranej grupy firm, które wykazały się wyjątkową determinacją w dążeniu do utrzymania najwyższych standardów pomiaru i jakości danych. Oprócz akredytacji MRC, Adform posiada również wiele innych ważnych certyfikatów, w tym ISO/IEC 27001 dla zarządzania bezpieczeństwem informacji, co ma kluczowe znaczenie dla zachowania zgodności z GDPR [Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych], certyfikatu EDAA Trust Seal Certified [Certyfikowana Pieczęć Zaufania EDAA] oraz IAB. Adform jest także członkiem założycielem Trustworthy Accountability Group (TAG)[Grupy Wiarygodności i Odpowiedzialności].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×