Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Koniec związku.. proszę o pomoc:(

Polecane posty

Gość gość

Witam państwa  opiszę wam moja historię trochę tego będzie Ale proszę o odpowiedź:(  Więc tak miałem dziewczynę .. bo to ona ze mną zerwała:( I to nie pierwszy raz to już któryś z koleji... zawsze biegałem za nią prosząc o wybaczenie że będę lepszy i lepszy..  Jestem osobą pracowita.. pracuje na 3 etaty jeżdżę samochodem a 2 etaty następne mam w szpitalu jeden na sor od 6 do 10 dyżurów nocnych i cały etat na oddziale..  Jestem też uczniem uczę się zacznie żeby podnieść swoje kwalifikacje ... kiedyś to moja dziewczynę cieszyło.. A później zaczynały się problemy ze za dużo pracuje że chodzę zmęczony... po takim nocnym dyżurze jak zejdę po 48 h z pracy to ze mnie pożytku nie ma -.-..  Ale to jest przejściowy okres takiej pracy do póki nie skończę szkoły:( I rozmawiałem z nią o tym .. miałem plany razem ze swoją dziewczyną budowe .. postawić jej dom taki jak sobie wymarzy.. najpierw wszystko było ok .. później temat był zmieniony że najpierw zaręczyny ślub a później budowa .. Nie chciałem się Jeszce zareczac nie byłem gotowy z powodu innych rozstan bałem się że znów mnie zostawi..  Naprawdę starałem się jak mogłem choć chodziłem zmęczony pomagałem jak na faceta przestało zmywac naczynia wynosić śmieci gdy dziewczyna wracała z 2 pracy i byłem przed nią w domu zrobić kolację..  Jeśli chodzi o sprzątanie całego domu robiłem to rzadko .. z powodu pracy po takiej nocce szukałem tylko zeby się półozyc..  Mówiłem że ja kocham przytulałem..  Ostatnio miałem problem z finansami zepsuł się samochód chciałem go naprawić więc wydałem za dużo pieniędzy-.- dziewczyna miała wtedy urodziny kupiłem tylko kwiaty .. i wtedy była na mnie zła że się nie psotaralem-.- nie wspomnę że zawsze próbowałem stawać na wysokości zadania gdy ch