Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Kamilkamil89

Paznokcie odrywaja sie coraz mocniej

Polecane posty

Gość Kamilkamil89

Witam, mam problem z paznokciami jestem facetem a problem przeszkadza mi w pracy a piszę tutaj bo myślę że kobiety w tej sprawie bardziej mi coś pomogą :-) Problem polega na tym że paznokcie w miejscu styku się ze skorą powoli coraz dalej się odrywają i wygląda to tak jak by były nie obcięte i to bardzo źle wygląda, bo wygląda tak jak bym ich po prostu nie obcinał, a jak obetnę je blisko to nie mogę pracować bo pracuję fizycznie a wtedy jak są krótko obcięte to przecinają mi skórę na palcach i to już wtedy całkiem źle wygląda i do tego nie mogę pracować. Co zrobić żeby powstrzymać to odrywanie się? Dodam że zaczęły mi się odrywać od jakichś 4 miesięcy, a pracuję tak samo od kilku lat i wcześniej tego nie było. I czy jest szansa przywrócić je do normalności? Bo średnio wcześniej po około 1,5-2mm dalej mi przyrastały, dodam jeszcze ze kiedyś jak czasami mechanicznie któregoś sobie naderwałem to bez żadnej mojej ingerencji sam wracał jak rósł do pierwotnego stanu a teraz nie chcą przyrastać a tylko powoli odrywają się coraz dalej. Dodam jeszcze że mam 28 lat. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Albo podolog. Skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wizyta u podologa chyba będzie niezbędna... ja szczerze polecam "Centrum Stopy" w Łodzi. przez lata męczyłam się z paznokciami u stóp, które pękały i wrastały... Pani Agnieszka sprawiła, że znów żyję bez bólu i wrastających paznokci. polecam to miejsce, zawsze czysto i sterylnie, a Pani Agnieszka to osoba, która umie dobrze wytłumaczyć odpowiednią pielęgnację jak i zalecenia pozabiegowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach