Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość947777

Rozstać się po 8 latach?

Polecane posty

Gość gość947777

Hej ;) Pierwszy raz szukam porad na jakimkolwiek forum, ale dopadł mnie jakiś bezsens wszystkiego i nie wiem co robić....Jestem z facetem 7 lat. Ja mam 24l., a on 26. Niedawno mieliśmy 5msc przerwę, bo strasznie dużo się kłóciliśmy i ogólnie wszystko się sypało. Myślałam, że skoro wymyślił przerwę to się zmieni. w tygodniu nie mamy możliwości spotykania się, bo studiuję 200km od domu, a on nawet nie napisze, nie zadzwoni..twierdzi, że nie ma czasu siedzieć i pisać, a dzwonić i gadać przez tel nie lubi. Zawsze w sumie tak było, ale kiedyś przynajmniej pisał i pytał co i jak... Teraz jesteśmy w strasznie bezndziejnej sytuacji, bo nie odzywam się z jego kolegami i on, mam wrażenie, jest trochę ze mną, trochę z nimi. Strasznie nim manipulują. Nawet pasterkę, kiedy zawsze razem jechaliśmy do kościoła i to była nasza taka mała tradycja, spędził z nimi. Tak jak wspominałam widujemy się tylko w weekendy. W ndz, kiedy nie trzeba nic robić, a ja wyjeżdzam przychodzi do mnie poźno, tak na 1,5h, bo u babci był, bo spał itp, itd..milion powodów. Jego pasją są motocykle. Niedawno dosyć kupił sobie nowy sprzęt i twierdzi, że on nie ma czasu w tyg bo z pracy wraca i idzie od razu do garażu...w lato będzie mówił, że sezon nie jest długi i musi się najeździć...znam już to na pamięć... Oczywiście mimo naszego wieku o ślubie póki co nie ma mowy. Wgl żaden z jego kolegów nie ma nawet dziewczyny i myślę, że to tym bardziej go nie pcha do poważnych decyzji, bo mają dalej swoją paczkę i się nie nudzą... Nie wiem co robić...zrozumiałam chyba, że jestem w związku takim weekendowym ( i to jak koledzy go na coś nie namówią, bo tak też się zdarzyło, że pojechał z nimi gdzies się bawić)..niby mam faceta, ale więcej go nie mam niż mam.