Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość michał998

Związek, a słaby seks. Nie czuję się facetem.

Polecane posty

Gość michał998

Witam. Mam 20 lat. Moja dziewczyna ma 19. Jest ona moją pierwszą dziewczyną. Nie mam doświadczenia w sferze seksualnej. Ona miała przede mną 3 partnerów, co mnie jeszcze bardziej dołuje. Seks uprawiamy od miesiąca. Na początku wydawało się, że wszystko będzie dobrze. Ze względu na stres mój pierwszy raz był dosyć długi, jeszcze przez 3 następne razy nie mogłem osiągnąć orgazmu ze względu na stres. Jednak od pewnego czasu nasz seks to w mojej opinii totalna porażka. Szybko dochodzę. Podobno to może być spowodowane małym doświadczeniem i rzadkimi spotkaniami z dziewczyną - raz na tydzień. Dopiero poznaje swoje ciało i powoli staram się kontrolować. Mam małe sukcesy, ale i ośmieszające porażki. Ostatnio rozmawialiśmy z dziewczyną o seksie. Powiedziała, że udawała orgazm ze swoim byłym chłopakiem i tak naprawdę nie miała z nim orgazmu przez długi czas, mimo to była z nim, bo jak to określiła są ważniejsze kwestie, niż seks. Przyznała się, że orgazm ze mną miała tylko raz. Prawdopodobnie za pierwszym razem, gdy zrobiłem jej minetę. Czułem wtedy pulsowanie jej okolic intymnych, także to żadne pocieszenie. Od tamtej pory zaniechałem tej formy pieszczot, czego bardzo żałuję. Przez dłuższy czas trwałem zadowolony w nieświadomości...do dziś. Poczytałem trochę o kobiecym ciele i przeżycia kobiet, które były sfrustrowane słabym seksem. Uświadomiłem sobie, że postępowałem bardzo egoistycznie. Zaspokajałem siebie i kończyłem. Nie dałem jej przyjemności w żaden inny sposób, nawet gdy próbowałem to robiłem to nieumiejętnie. Dlatego często pytała mnie czy nie poprzytulamy się po seksie, zamiast czekać na moją inicjatywę, bo wiedziała, że nic z tego nie będzie. Mam dosyć niskie libido. Zrobię to dwa razy