Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ch ll

Polecane posty

Gość gość

Zabawę czas zacząć od nowa,serdecznie zapraszam, gość ze starego. Ch ll

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kto jest chetney na masaz pana ? Chi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ptysiowy
Hej Chi :) Byłem dzisiaj w muzeum w Oświęcimiu. Ciężko cokolwiek napisać po takiej "wycieczce"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Byłam tam kiedyś, bardzo dawno temu,długo nie mogłam dojść do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciężko. Byłam kilka razy. Z wykształcenia jestem historykiem między innymi, więc mogłabym napisać miliony słów, które wywołały by powodzie łez, bo niestety hormonalnie jestem jaka jestem i ciągle ryczę ;) :D Skoro Oświęcim, to pewnie i Kraków ? A jeśli nie, to polecam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ptysiowy
Tak Kraków na jeden dzień, wszystko byłoby ekstra gdyby nie mandat za brak uiszczenia opłaty za parkowanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sierotą się rodzisz i tak już zostaje hah ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kraków na jeden dzień ? Nie grzesz ;) Ale ok. Lepszy jeden dzień , niż nic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ptysiowy
Od początku założyliśmy tylko jeden nocleg w Krakowie w drodze powrotnej, może innym razem uda się dłużej posiedzieć. A mandat dostał kierowca, nie ja, choć honorowo zrzuta poszła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ho ho