Gość gość Napisano Sierpień 24, 2018 Doradźcie, jak wymusić na BON PRIX, żeby oddali mi moje pieniądze?!? Zwróciłam im w jednej paczce trochę towaru - w sumie pięć rachunków. Paczka doszła, trzy dni później pojawiła się ewidencja tych 5 zwrotów , co widzę w moim profilu na stronie BON PRIX. Następnego dnia dostałam 5 maili, że zlecają mi zwroty tych sum przez PAY. I do tego momentu pięknie. Na pewno paczka do nich doszła, na pewno 5 zwrotów uznali. Ale z tych sum dostałam tylko 3, jedna wpłynęła na konto tego samego dnia, co maile, następnego dnia - dwa kolejne zwroty były na moim koncie. I koniec. Brakuje dwóch - w sumie 140 zl. Na maila odpowiedzieli, że mają zaksięgowane, a na kolejne maile już nie reagują. Od odebrania paczki przez BON PRIX właśnie minęły regulaminowe 2 tygodnie. 3 zwroty dostałam niemal natychmiast, nie sądzę, żeby doszły 2 brakujące. Co robić? Doradźcie coś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach