Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Portier mnie źle traktuje

Polecane posty

Gość gość

Mam 35 lat. Pracuję jako asystentka w korporacji w Krakowie. Sama w stolicy nie mieszkam dojeżdżam do pracy z miasta X ,70 tys. mieszkańców do pracy. W naszym biurowcu na dole siedzi emerytowany portier. Gdy wchodzę cały czas robi mi uszczypliwe uwagi, np. pyta co tam u mnie na wsi. Więc grzecznie mu odpowiedziałam że X nie jest wsią tylko średniej wielkości miastem. Wtedy ten portier się złośliwie uśmiechnął i powiedział że on wie że X jest miastem ale ja na pewno tam nie mieszkam tylko na jakiejś wsi pod X bo wyglądam na typową mieszkankę wsi. Raz w złości powiedziałam mu że chyba nie uczył się geografii i dlatego siedzi na portierni.Mówi też że np. przytyłam albo że mam śmieszne buty bo jego córka takich nie nosi. Poskarżyłam się szefowi a nawet mężowi,ale oni uważają że należy podejśc do tego z humorem i nie wypada mu zwracać uwagi bo jest w wieku naszych rodziców a starszych ludzi należy szanować. Jednak mnie to denerwuje. Czy Was to też by śmieszyło jakbyście reagowali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mysle, że starszy pan jest samotny. Jego uwagi mają na celu prowadzić rozmowę, ale jest dośc gburowaty więc wychodzi mu to tak a nie inaczej. Zapytaj kiedys co u niego słychac, albo co słychać u jego córki, może nie ma kontaktu z rodziną i chce po prostu z kimś o niej porozmawiać i w ogóle się do kogoś odezwać,a nie umie inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja bym w ogóle nie reagował. Tylko "Dzień dobry", "Do widzenia", a cieć niech sobie gada co chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość