Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 22latadomatorsamotnik

Czy znajdę miłość swojego życia (poważny temat)?

Polecane posty

Witam, oto mój opis i problem: Mam 22 lata. Jestem studentem. Jestem nieśmiały i zamknięty w sobie, przez co mam mało znajomych i zero kontaktów z innymi kobietami. Trudno mi się przełamać, czasem zmuszam się do jakichś wyjść, żeby nie było, że jestem dziwolągiem. Natomiast to nie jest tak, że jestem nerdem siedzącym przed kompem. Spędzam czas na pasjach, ale są to zainteresowania, które można robić w pojedynkę, dlatego nie mam dodatkowych znajomych wynikających z moich zainteresowań. Czasami jakieś dziewczyny przejawiały mną zainteresowanie, ale nie potrafiłem wyjść z inicjatywą, bo nie jestem osobą pewną siebie i swojej urody... Chciałbym trafić na kobietę, która będzie tak jak ja - domatorem. Uwielbiam czas spędzać sam na sam, w ciszy, i chciałbym mieć partnerkę dla której również będzie się liczyło bycie w dwóch. A nie głośne miasto czy jakieś domówki. Czy mam szansę znaleźć kobietę, która zaakceptuje moją potrzebę samotności i charakter domatora? Jak myślicie?

Gość gość
dobrze już idę załatwiać sprawy paa.

gość dziś Co?

Gość gość