Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Sklep internetowy z bielizną Broosa opinie wysyłka

Polecane posty

Gość MAGDA

Moje zamówienia szły dokładnie miesiąc, natomiast ich jakość pozostawia wiele do życzenia..niestety, tabela biustonoszy samonośnych to jakaś bujda, mam wrażenie, że jest podawana dla samej siebie. Klej silikonowy niby mocny i trzyma, ale po dwóch odklejeniach od skóry, już nie jest tak super. Niestety sklep i kontakt z klientem trudny. Ogólnie nie polecam!  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...

Po prostu jakas porażka . Zamowiłam 2 staniki na ich stronie, a przyszedl jakiś szajs z chin . Nie polecam!!!!! . Mam nadzieje ,ze uda mi się odzyskać pieniądze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Karola

Firma Broosa.pl nie uznaje zwrotów, pomimo,że biustonosz przyszedł zupełnie inny niż na zdjęciu - brakowało w nim paska, a kolor znacznie odbiegał od reklamowanego. Produkt jakości "tania chińszczyzna". Jakość obsługi najgorsza z jaką się do tej pory spotkałam. NIE POLECAM z całego serca!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oszukana

Czytam i oczom nie wierzę. Dlaczego nie trafiłam wcześniej na to forum...

Zamówiłam ponad miesiąc temu stanik z obniżonym stanem,  do dziś nie ma zamówienia. Jestem zbywana mailami.  

Idetyczne sytuacja jak u Was. Zastanawiam się co można z tym zrobić ?  Przecież nie można tak tego zostawić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gogosia

Mega oszuści. 

U mnie taka sama sytuacja... ręce opadają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paula0987

Złożyłam zamienienie jeszcze w grudniu.. Wówczas wysyłka była kurierem a czas dostawy to 1-2 dni... Po opłaceniu zamówienia dostałam wiadomość że czas dostawy to 15 dni... Czekałam przeszło 2 miesiące i towar dostałam - prosto z Chin. 

Ten sklep trzeba omijać! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ESopel

U mnie podobnie zamówienie złożyłam i opłaciłam 28.02 do dzisiaj czekam, przesyłka rzekomo ma dojść po 15 ale to pewnie kit. Po tych komentarzach spodziewam się najgorszego, oczywiście ze strony sklepu brak odpowiedzi na maile ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monia

Jestem w tej samej sytuacji co wy. Macie  jakiś pomysł co z tym dalej zrobić? Zgłosić na policję czy coś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sylwia

Ja także zostałam oszukana przez firme Broosa😠Dostałam niewłaściwy biustonosz, chiński bubel, bez opcji zwrotu.Oszuści!!!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jola

U mnie podobnie jak piszecie.

Nie ma paczki, nie ma pieniędzy, anulować nie można, oni nie są niczemu winni. Kasują komentarze negatywne i blokują na fb. 

Chyba jedyne co można zrobić to ostrzegać innych przed zakupem w broosa. Bo jak już się zamówi to pozamiatane...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ...
23 godziny temu, Gość Monia napisał:

Jestem w tej samej sytuacji co wy. Macie  jakiś pomysł co z tym dalej zrobić? Zgłosić na policję czy coś? 

UOKiK i Miejski Rzecznik Konsumentów rozkładają ręce. Można iść do prawnika zajmującego się prawem międzynarodowym i podać sprawę do sądu, tylko pytanie czy za samego prawnika nie zapłacisz więcej niż utopiłaś w produktach tych oszustów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zośka

Niska jakość, nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Teri

Ja też nie polecam ta firma to oszuści.dodalam im na Facebooku negatywny komentarz to zablokowali ich dodawanie a mój usuneli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jak

Z tego co wiem wysyłają towar prosto z chin bez dowodu zakupu więc może w tą stronę pójść , bielizna nie chyba też potrzebnych zezwoleń a wprowadza towar na polski rynek może tym się UOKiK zainteresuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monia

Szanowna Pani,

mamy wiele skarg konsumentów na tego przedsiębiorcę tj. sklep broosa.pl?

Przedsiębiorca prowadzący ten sklep ma jednak siedzibę w Kanadzie  a co więcej  towar idzie z Chin. Mamy najprawdopodobniej do czynienia z tzw. dropshippingiem. Jeżeli ma Pani problemy z umową zawartą z przedsiębiorcą zagranicznym spoza  Unii Europejskiej, to może Pani skorzystać ze strony internetowej  https://www.econsumer.gov

 

Jest to projekt Międzynarodowej Sieci Ochrony Konsumentów (International Consumer Protection and Enforcement Network - ICPEN). Stronę uruchomiono w kwietniu 2011 roku, aby zwiększyć zaufanie konsumentów, a równocześnie jako odpowiedź na wyzwania związane z oszustwami w internecie. W ramach portalu gromadzone są informacje na temat transgranicznych skarg konsumenckich dot. handlu elektronicznego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monia

Taka odpowiedź dostałam na pytanie co można zrobić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ula

Tez dalam sie oszukac 😕 chcialam anulowac zamowienie ale pani 6 marca napisala mi ze juz je wyslali natomiast po linku do sledzenie zamowienia jest ze zostaloa wyslana z chin 10 maraca czyli sciema jakich malo do tego dostane albo i nie chinskie majtki. Tez szukam co mozna zrobic zeby zatrzymac ta bande oszustwo, jedyne co to dalam upust i napisalam pieknego maila do obslugi sklepu z tum co o nich mysle. Wiem ze nic to nie da ale chociaz tyle z przyjemnoscia zobacze czy na tej stronie co wczesniej podano mozna cos zglosic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Domi

Nie polecam nikomu tej firmy.. Oszusci, okropnie... Niedawno wylaczyli opcje dodawania komentarzy bo takicim napisalam ze az usuneli. Z firma nie da sie dogadac nic dziwnego ze nie maja nr telefonu na stronie. Zamowilam biustonosz za 100 zl a przyszla mi paczka z chin, szla okolo miesiaca, a w niej - biustonosz wart max 10 zl i to taki ltory moge kupic na aliexpress lub alegro. A niby polski producent... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ;(((
Dnia 18.01.2019 o 15:39, Gość Magdalena napisał:

17.12 również zamówiłam paczkę, która do dnia dzisiejszego nie została dostarczona. Wysłano mi link gdzie przesyłka od 25.12 jest w Chinach i nic się z nią nie dzieje. Pracownicy firmy twierdza że jeżeli nie dojdzie w terminie do 60 dni roboczych to wyślą przesyłkę ponownie. W odpowiedzi na zwrot pieniędzy w przypadku gdy nie dotrze usłyszałam że zwrot pieniędzy nie jest możliwy. Jeżeli jest tu więcej oszukanych osób proszę o zostawienie informacji. Na pewno razem można coś zdziałać z tą firmą. 

Ja również zostałam oszukana i jest nas dużo więcej!!!!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mwiernicka@op.pl
Dnia 12.03.2019 o 16:34, Gość Sylwia napisał:

Ja także zostałam oszukana przez firme Broosa😠Dostałam niewłaściwy biustonosz, chiński bubel, bez opcji zwrotu.Oszuści!!!! 

OSTRZEGAM Dziewczyny przed kolejnymi legalnie działającymi oszustami na fb to firma z bielizną

Brossa- z pasji do piękna

Kupujesz niby luksusowy biustonosz za ok 100-200 zł w 
promocji a następnie czekasz na niego 2-3 miesiące, po czym towar przychodzi z Chin...tak właśnie tylko że gdybym chciała kupić chiński produkt świadomie kupiłabym go na Alli za 10 zł, ale to nie wszystko. Po otrzymaniu produktu piszę do nich oni oczywiście już cisza, po postraszeniu policją odpisują że przykro im niezmiernie ale nie ma zwrotu bielizny, pomimo, że jest zapakowana w próżniowy worek i nie została nawet otworzona. Szok!!!A później do tego cała formułka, że siedziba firmy mieści się w Kanadzie i rządzi się prawami tamtego PaŃSTWA SZOOOK I NIEDOWIERZANIE czemu takie strony nie są blokowane przez FB!
W załączeniu screen z rozmowami z mega "uczciwą" kanadyjską firmą z pasją...

 

Piszcie do mnie razem możemy więcej i zrobimy porządek z tą bandą oszustów!!!

mwiernicka@op.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kasia

Ja także zostałam oszukana przez broosa.pl Zamawiałam biustonosz w styczniu - po oczekiwaniu na przesyłkę 2 miesiące, nie mam produktu, podobno była na poczcie i wróciła. Pomijam fakt że i tak go już nie potrzebuje, minęły 3 miesiące, nawet rozmiar piersi się już zmienił. Pieniędzy "zgodnie z polityką" nie chcą oddać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kejti

Zamówiony stanik dotarł po bagatela 45 dniach. O tak długim czasie oczekiwania ta "firma" nie raczyła powiadomić przed zakupem. Jak się okazuje "super bielizna" leci do nas bezpośrednio z Chin bez paragonu i jak się okazało prawa do zwrotu towaru. Potrzebowałam go w ciągu 10 dni od zakupu na specjalną okazję. Po takim czasie nawet nie otwierałam paczki. Stwierdziłam, że odsyłam towar nierozpakowany. Otrzymałam informację, że ze względów "higienicznych", ponieważ nie wiadomo czy bielizna była używana - mogła być co najwyżej przez jakaś małą Chinkę przy produkcji tej bielizny, bielizny zwrócić nie można. Uważajcie - jeden wielki przekręt! Jeśli ktokolwiek miałby wątpliwości mogę przesłać zdjęcie rzeczonej paczki. Wszystkie pozytywne opinie są raczej kupione, z profesjonalizmem to nie ma nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Natka

Też dostałam towar nie taki jak zamówiłam, rozmiar nie odpowiada naszym standardom, otrzymałam informacje iż nie mogę zwrócić towaru że względów higieniczny.  To są oszuści!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaja

Nie polecam.  To są kpiny co ta firmą wyczynia.  Oszukuje klientów.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aneta

Ten sklep to tragedia. Sprzedaje chińszczyznę z przebitką 100 krotną. Czas oczekiwania minimum miesiąc. Nie polecam!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Daria

Kto chętny na zbiorowy pozew? 🙂 Obcinać ręce takim oszustom i złodziejom!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika

Dziewczyny, dlaczego nie złożyć pozwu zbiorowego? ja mam tą samą sytuację z tym pseudo sklepem. Każda z nas sobie odpuści "bo to tylko 50 zł i szkoda się szarpać" a dla nich grosz do grosza i dzięki temu firma prosperuje i dalej wyłudza pieniądze. Mi oznajmili przed chwilą w mailu, że listonosz próbował doręczyć paczkę ale mnie nie było w domu więc przesyłka była 2 razy awizowana po czym wróciła do nadawcy i muszę przelać 10zł żeby opłacić koszt ponownej wysyłki. Szkoda tylko, że ja sama prowadzę sklep internetowy i pracuje w domu więc nie możliwym było to żeby listonosz był. Trzeba coś z tym zrobić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika
16 godzin temu, Gość Daria napisał:

Kto chętny na zbiorowy pozew? 🙂 Obcinać ręce takim oszustom i złodziejom!

ja!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mag

Dziewczyny, 

czy któraś zgłaszała to na policję?

Jak również zostałam niestety oszukana i chętnie dołączę do pozwu zbiorowego.

Pozdrawiam Was,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika

Dowiedziałam się, że taki pozew zostanie tylko przyjęty i tyle raczej w świat to nie pójdzie bo sklep pracuje zgodnie z "kanadyjskim" regulaminem.:/  ale dla mnie to zwykłe wyłudzenie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×