Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

szansa na związek 24letniej rozwódki z dzieckiem

Polecane posty

Gość gość

Zostałam sama z dwuletnim synkiem i zastanawiam się, czy mam jeszcze szansę poznać wartościowego faceta - nie mam wykształcenia, ani dobrej pracy. Boje się samotności. Z ojcem mojego dziecka byłam 7 lat. Czy mam szansę jeszcze kogoś poznać? (nie mówię teraz, ale kiedyś, czy czeka mnie coś jeszcze w życiu? :( ) Czy facec***atrzą na wykształcenie? pracę? dziecko? Nie mam doświadczenia z mężczyznami, bo miałam tylko jednego (ojca mojego dziecka :( )

Gość jesteś zerem
mnie niż zerowy

Gość gość
mógłbyś/mogłabyś rozwinąć? dlaczego tak sądzisz ?

Gość gość
marne szanse aby ktos chcial wychowywac cudze dziecko jak moze miec swoje, chyba, ze nie moze miec dzieci

Gość gość
Koleżanka 2 dzieci bo mąż ją zdradzil jak pojechala za granice, i poznala chlopaka ktory nigdy nie mial nawet dziewczyny i z nią on jest. ona ma 30 lat a on 34

Gość gość
z jakiego kraju ten prawiczek ?

Gość gość
z polandii :P

Gość gość
34 letni prawiczek to pewnie jakis odpad genetyczny, ze zadna go nie chciala. wzial ja z desperacji i tyle. ona zreszta tez

Gość gość
Ja też sam a mam 30 i nigdy dziewczyny :) Znaleźć normalną nie materialistkę to prawdziwy cuud :o

Gość gość
a jestes chociaz przystojny? bo jak brzydki i bez kasy to czarno to widze

Gość gość
Spokojnie znajdziesz ale za jakiś czas lub dużo starszego, gówniarze mają myślenie że nie będą wychowywać cudzego bachora a dojrzalym mężczyznom nie przeszkadza dziecko.

Gość gość